Granturissimo F56 Cooper

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Granturissimo
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Granturissimo F56 Cooper

08 apr 2018, 17:50

Sinds een week de trotse eigenaar van een Pepper White F56 Cooper. Het is mijn eerste eigen auto en kon geen betere keuze maken. Het moest aanvankelijk een BMW worden, maar aangezien mijn privé leven het nog toelaat een onpraktische funauto te rijden, toch voor de beleving van Mini gekozen. Ik heb hier tot op heden geen moment spijt van. De zitpositie is fijn, het stuurgevoel is top en je voelt lekker goed wat er onder je gebeurd (lees hij stuitert de vullingen uit mijn kiezen :lol: ).

De Mini is van eind 2016 (fabrieksauto van BMW) en heeft naast het Chili pakket de volgende opties:
- Alarm
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Comfort toegang
- Navigatie basic
- Stoelverwarming

Ik heb ondertussen al een aantal mods uitgevoerd:
- Cooper S tankdop
- JCW grill
- Zwarte F54 bonnet stripes

Op de korte termijn staat het blinderen van de achterramen op de planning alsook het in zwart wrappen van de chrome details. Op de lange termijn eens zien wat ik met de achterkant ga doen.... Ik zit te denken aan een Cooper S bumper met JCW uitlaat. Geen idee of dit mogelijk is op de Cooper versie en of dit een beetje lekker klinkt (iemand ervaring?)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: Granturissimo F56 Cooper

08 apr 2018, 21:32

Welkom!

Er zijn er meerdere die een JCW uitlaat op een cooper hebben gezet. Klinkt een stuk voller met diepere brom

Terug naar “Show your ride”