Na heel vaak geroepen te hebben dat die nieuwe MINI's geen MINI's meer zijn (u snapt mij wel denk ik) ben ik nu zelf overstag sinds enkele weken geleden. De R52 S ingeruild op een tien jaar jongere F56 Cooper First Born edition.....wat een genot om in de rijden
Upgrades die komen: schroefset, wielen, enkele dé-chrome acties uitvoeren. Verder nog niet nagedacht over veranderingen.
Plaatje bij het praatje
En na een paar maandjes rijden en genieten wordt het dan lente. Tijd voor wat mod's. Schroef set ligt al ff in de schuur en zoektocht naar wielen is afgelopen week ook geslaagd: TEC wielen in special paint (mat goud met parel effect)8j et45 met nieuwe hankook bandjes 215-40-18.
Nu zsm naar moeder aarde
De R en de F is een reuze verschil maar beide hebben hun charmes.
Ik heb de F voor het eerst in Brussel op het Autosalon gezien toen ie nog niet aan de eerste kopers uitgeleverd was en vond oa de achterlichten veel te groot.
Nu zijn we al bijna 4 jaar reuze blij met onze F.
Onze R staat hier te koop maar overweeg het "te koop topic" voorlopig te sluiten want ben stiekem nog steeds verliefd.
Veel plezier nog met je F en ben benieuwd naar de verlaging.
De laatste fotootjes van mijn hand van deze leuke F56 Cooper. Ondertussen ingeruold op een F56 Cooper S..... waarvan elders een nieuw draadje met de eerste foto's.
Kan hier een slotje op