Een mooie auto maar teveel mankementen kwamen opeen volgend. De reparaties heb ik toen laten uitvoeren door een slechte garage in Leiderdorp. Geen mini liefhebbers/techneuten maar wel gasten die de auto nog slechter lieten lopen dan ie al deed. Ik heb de auto toen te koop gezet op marktplaats, en ook eerlijk vermeld wat er aan scheelde. Er kwam iemand op af die de bodemprijs gaf waarmee ik op zoek moest naar een nieuwe mini clubman. Dit keer een diesel want ik reed met de clubman S veel teveel voor mijn werk. Dat kostte mij €60 euro p/w/w dus 5 dgn.
Ik ben toen op zoek gegaan naar een R55 diesel en kwam er een tegen in Duitsland 350km ten noord oosten van Rotterdam. Dus 700 km even snel uit mijn blote hoofd gerekend:-)
Een wit zilveren met zwarte velgen maar wel met motorschade. Dit scheelt wel voor de BPM dacht ik. Ik moest toen ook nog eens een goede garage hebben die deze klus zou klaren voor me. Ik ben toen hier op het forum op zoek gegaan en kwam uit bij Roel van GoGarage37. Ben ik even blij dat zijn naam hier genoemd werd! Want het zat hem niet mee en mij financieel en logistiek gezien ook niet.
Zo als op de foto heb ik de auto opgehaald uit Duitsland, en de foto's liegen er niet om zoals men zien kan.

Dit is de buitenzijde en binnenzijde carosserie, maar de motor zag er minder fraai uit. zie de foto's hieronder.

Anyway is de auto naar Roel gegaan en die heeft er een meesterwerk van gemaakt wat de motor betreft. Want de schade was aanzienlijk fors zowel qua onderdelen als financieel. En dat voel je, maar dan eenmaal rijdend ben je alles snel vergeten. Deze foto's zijn gemaakt bij GoGarage37 en dan zie je wat voor grote werkzaamheden Roel eraan had.

Roel heeft mijn auto ondanks zijn verhuizing naar Limburg toch weten te fixen. En doordat de auto zo goed is gemaakt heb ik de mini van mijn vrouw maar gelijk achtergelaten om die ook maar door 'm te laten nakijken. Rotterdam-Roermond ver? Welnee! Ik zou zelfs mijn auto naar hem brengen als hij in de Ardennen zou wonen. Nu ben ik zo blij met mijn nieuwe auto en kijk er weer naar uit om er morgen mee naar mijn werk te rijden! And see for yourself, wouldn't you?!