Dit gaat 'm worden, nu nog heel veel geduld hebben tot oktober. Morgen gaan we tekenen, de onderhandelingen zijn inmiddels per telefoon afgerond. Yippeeeee!
grom... waarom werken plaatjes niet bij mij?
Laatst gewijzigd door MM op 06 jan 2008, 19:43, 8 keer totaal gewijzigd.
ik dacht toch echt dat ik dat had gedaan, maar ik zag gewoon de BBCode. Nou ja, hij staat er nu! Dank je! Had 'm ondertussen zelf ook net in de gallery geplempt.
Ik ga ook uit van drie maanden hoor. Maar ik vond de voordelen van een nieuwe toch opwegen tegen de nadelen van de demo waar ik eerst naar keek. Die had al best veel gereden, en had een aantal dingen niet die ik wel graag wilde (traction control, cruise control, radiobediening vanaf 't stuur, visibility pack, etc).
Ja hoor, d'r zit wel een chili pack op, maar dat verwerkt die car configurator blijkbaar niet helemaal goed in het plaatje. Daar heb ik dit plaatje namelijk mee samengesteld. D'r zit ook half leer / half stof in, rood/zwart, dat zie je ook niet op dit "nep-fotootje" en zo wel meer
Jammer dat jij zo ver weg woont Ries, anders kon ik af en toe even die van jou bekijken, in de tijd dat ik moet wachten.