Ik ben Marcel en al een tijdje actief op de diverse forums.
Vroeger altijd een classic Mini willen rijden, maar een beetje huiverig geweest voor het onderhoud wat daarbij komt kijken.
Sinds maart 2005 rijd ik dus in deze wereld rond in de volgende auto (en zwaai naar alle Mini's die ik zie):
auto Mini
type Cooper
kleur: Chili Red
kleur dak: wit
modificaties:
* Bonnet stripes wit;
* Sportstoelen;
* Sportstuur;
* In hoogte verstelbare stoelen;
* Sportonderstel plus;
* Witte knipperlichten zijkant (JULI-2005)
* Stoplicht-kijker op het voorraam geplakt (ivm de boven de weg zwevende stoplichten die ik niet kon zien) (AUG-2005)
* Dashboardkastje (nog monteren als ik eens tijd heb

* Checkered red&white spiegelkappen; (JUNI-2007)
* Checkered red&white dak;(JUNI-2007)
* Checkered interieur; (JUNI-2007)
* Antenne 3 cm alu; (JUNI-2007)
* Velgen 17-inch cross spoke (R90) met Dunlop SP9000 runflat (SEPT-2007) (overgenomen van Blont-007)
Omdat tekst zonder foto's niks is, hierbij dan het foto-album:
Zo was hij nog orgineel

Op 18 juni ging ik voor de eerste fase van de metamorfose naar een Duitse leverancier. De spiegelkappen en het interieur werden aangepakt.

De volgende fase was een bezoekje aan Youri voor een dakvlag. Ik heb ervoor gekozen om de blokken tot aan de dakrand te laten doorlopen zodat het ook vanaf de zijkant goed zichtbaar is. Dat is een stuk mooier dan de standaard mini dakvlaggen die een soort witrand laten. Ook het randje bij de achterklep is meegenomen.

en van bovenaf gezien:

Na enkele maanden zo te hebben rondgereden, begon het weer te kriebelen. Ik wist al dat ik graag R90 Cross spoke velgen op de MINI wilde (maat 17 inch), maar de prijs ervan weerhield me om dit op korte termijn te doen. Toen Ida (Blont-007) een gebruikte set velgen+banden te koop aanbood, was ik dan ook snel verkocht. Bedankt IDA!!!

En na montage ziet dat er zo uit: