Ja idd, dat was hem. Das het mooie van deze kleur, je kunt nergens ongezien heen
@ Berthil. Dat dacht ik ook door de bumper maar heb helemaal geen kreukels kunnen vinden in het plaatwerk.
Dealer zei natuurlijk dat er geen schade geweest was omdat hij anders niet in de mini Next garantie zou vallen, maar die weet natuurlijk ook niet alles wat er mee gebeurd is.
Hij is wel heel erg standaard ja. Vies standaard zelfs. Klein beetje schaamte is er daarom ook wel Aan mijn oude mini is helemaal niets meer standaard dus bij deze zal er ook wel een hoop veranderen in de toekomst. Maarja, de basis is goed om nog aardig wat meer vermogen te krijgen. Beter dan een orginele cooper, no offence naar de cooper natuurlijk.
Groeten
Voor de verandering ben ik een weekendje thuis en omdat ik wat Eibach-veren van Berthil had liggen ben ik vanochtend de schuur maar ingedoken.
Ik vind het een mooi resultaat en ben dus erg tevreden
Eigenlijk hoef ik geen foto's te plaatsen want velen zijn me al voorgegaan maarja, foto's doen het altijd goed dus:
Voor:
Na:
Fijn weekend allemaal!!!
Laatst gewijzigd door Meani op 24 nov 2007, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaja eindelijk is het dan zo ver. 18e juni mag ik me melden bij de heren van Beek Auto Racing
Aangezien ik door nog aardig wat mensen kaka werd gereden werd het toch echt tijd voor een anabolenkuurtje.
Ook alle mooi verhalen van het forum helpen een hoop hoor.
De gebruikelijke dingen gaan er aangepast worden: Software, 102% krukaspully en 15% compressorpully.
En van de Groupby van Zeilboot komt er nog een CAI van M7 op.
Zat ook nog aan een GP intercooler te denken maar dat kan later altijd nog.
Ik word al blij als ik eraan denk Jammer dat ik zo lang moet wachten maarja, ik zit nog een hele maand
in Napoli voor mijn werk dus het kon helaas niet eerder.