Dus vandaag toen ik besloot geen zin te hebben in huiswerk ben ik er ook maar eens aan begonnen

stats: PW MINI Cooper augustus 2004
Gekocht in december 2006 en sindsdien ook lid van de NewMiniClub!
Het was al een vrij complete MINI met alles erop en eraan wat ik wenste.
Hier wat foto's van hoe die er uit zag toen we hem net hadden.
De strepen aan de achterzijde zaten er bij de koop nog niet op.

Nouw en toen begon ook bij mij, net zoals bij vele andere mijn handen flink te jeuken
en kon óók ik het niet laten om het één en ander er aan te veranderen!
Zoals jullie bij de vorige foto's zagen was mijn 1e mod de strepen aan de achterzijde en witte knipperlichten
aan de zijkant.
Hierna begon het 17'' lichtmetaal ook wel te vervelen en vond ik dat het maar eens aan verandering toe was
zie hier het resultaat:

Na de nieuwe slofjes is het eventjes stil geweest, maar na een tijdj besloten om van Kwiebje zijn S sideskirts over te nemen:

Daarna net voordat we op vakantie gingen naar Italië een PlayMini uitlaatje er onder gehangen....
Owwwwww wat klinkt dat lekker!!!!!

Toen weer totaal verlieft op de mooie xenon verlichting die te verkrijgen is....
dus daar maar eens achteraan gegaan op marktplaats en een mooi setje kunnen vinden voor 320 euries

Love it

Toen had ik eigenlijk zoiets van....jaaa! het begint ergens op te lijken en was niet van plan om er nog veel aan te veranderen...
Totdat ik een tijdje terug af werd gesneden op de afrit van een snelweg en in confrontatie kwam met een enorme harde paal

Zie het resultaat van een oude man die het nietmeer nodig vond om te spiegelen voordat hij van rijstrook ging verwisselen:

ondertussen toch nog maar even de binnengekomen Air-Diverter gemonteerd:

Door de schade moesten er redelijk wat dingen worden vervangen waaronder ook een nieuwe bumper en motorkap,
van de bumper had ik zoiets van, dat laat ik mooi hetzelfde model, maar de motorkap heb ik maar een S motorkap voor laten monteren.
Helaas waren de driving lite's afgebroken bij het demonteren maar aangezien ik dat niet heb gedaan krijg ik een nieuw setje van het schadeherstelbedrijf, niet erg want dan ben ik meteen van die roest af die er op zat en er was een glaasje gebarsten.
Ze moeten nog gemonteerd worden want ze waren niet op tijd binnen, maar vandaag maar alvast even wat foto's gemaakt van het resultaat na de reparatie:

Driving lites zetten ze er volgende week weer op