Vandaag ben ik maar even de polder in gereden om wat betere plaatjes van onze Mini te schieten:
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Ik heb nog wat andere plekjes in de buurt waar het denk ik ook wel leuk plaatjes schieten is dus wellicht volgen er nog een paar op een later stadium.
Groet
Oscar
Laatst gewijzigd door Oscar op 16 jul 2012, 22:16, 4 keer totaal gewijzigd.
Het vervolg. Helaas erin geslaagd een deukje te rijden. 20 jaar schadevrij en dan met moeders trots tegen een paaltje
Toevallig was er op dat moment precies in onze kleur een Cooper S Areokit te koop op dit forum, zo ook een Cooper S uitlaat! Dus van een domper wat leuks gemaakt en vorige week zondag half Nederland afgereden voor de spullen. Van de week al wat ruimte gemaakt onder de auto voor de extra demper en ophanging. Gisteren gestart met de uitlaat en vanmorgen afgemaakt:
Een hoop telefoontjes tussendoor en collega's die kwamen kijken maar vooral onervarendheid nog 3 uur later:
Hij lijkt hier trouwens wat laag te hangen maar dat is niet het geval. Makkelijk zo'n zaklamp die je even als steun voor je auto kan gebruiken
Daarna nog aan 1 kant een skirt gedaan en toen was ik het zat. Ik hoop morgen nog even verder te kunnen gaan.