Hoi,
Wil jullie graag wat foto's laten zien van m'n aanwinst maar krijg ze alleen in m'n gallery en niet op 't forum...]
kan iemand het me uitleggen?
Groetjes,
Jessica
Foto's
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
de bovenstaande mogelijkheden kan allemaal. maar het kan allemaal VEEL makkelijker!!! Op het moment dat je een topic opent, of zoals ik nu en jij vast ook nog een keer, een reactie geeft, zie je links allerlei emoticons. Daar onder staat "meer emoticons"en "jouw gallery". Klik hierop en je krijgt een apart schermpje van je eigen gallery. klik op de foto die je wil ;aten zien, voilá! Have fun.
ennuhhh, MINI ziet er goed uit, ga je veel plezier mee beleven.
gr. marss
Re: Foto's
Dag Jessica,Jessica schreef:Hoi,
Wil jullie graag wat foto's laten zien van m'n aanwinst maar krijg ze alleen in m'n gallery en niet op 't forum...]
kan iemand het me uitleggen?
Groetjes,
Jessica
de bovenstaande mogelijkheden kan allemaal. maar het kan allemaal VEEL makkelijker!!! Op het moment dat je een topic opent, of zoals ik nu en jij vast ook nog een keer, een reactie geeft, zie je links allerlei emoticons. Daar onder staat "meer emoticons"en "jouw gallery". Klik hierop en je krijgt een apart schermpje van je eigen gallery. klik op de foto die je wil ;aten zien, voilá! Have fun.
ennuhhh, MINI ziet er goed uit, ga je veel plezier mee beleven.
gr. marss
- CoenV
- Mod virus alert!
Bericht
Guys,
Zit eigenlijk aan het volgende te denken.. ( moet jessica nog overtuigen
)
Witte 17" velgen.
Verlaging.
Driving lights.
Wil eigenlijk ook striping erop maar dat vindt jes niks!
Wat denken jullie?!
Enne wat zou ik er ongeveer voor kwijt zijn??? ( komt goed van pas als ik Jessica moet overtuigen
)
Gr. Coen
Zit eigenlijk aan het volgende te denken.. ( moet jessica nog overtuigen

Witte 17" velgen.
Verlaging.
Driving lights.
Wil eigenlijk ook striping erop maar dat vindt jes niks!

Wat denken jullie?!
Enne wat zou ik er ongeveer voor kwijt zijn??? ( komt goed van pas als ik Jessica moet overtuigen

Gr. Coen
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Voor verlaging, ik weet niet hoe je wilt verlagen maar als je het met veren wilt doen die staan voor weinig in de clubshop.
drivinglight´s licht eraan of je originele wilt of bijvoorbeeld hella, heb ik zelf en zeer tevreden. maar originele worden in de clubshop volgens mij ook aangeboden door ene martin volgens mij
En velgen tjah licht eraan wat voor witte velg je wilt
vind wiite s-spoles bijvoorbeeld wel dik maar dan zou je MP miss in de gaten moeten houden
Greetz BigD
drivinglight´s licht eraan of je originele wilt of bijvoorbeeld hella, heb ik zelf en zeer tevreden. maar originele worden in de clubshop volgens mij ook aangeboden door ene martin volgens mij

En velgen tjah licht eraan wat voor witte velg je wilt

Greetz BigD
Onze sponsors