Hallo allemaal, ben sinds vandaag lid geworden van jullie club.
Mijn Clubman S incl. full specs staat al klaar in de showroom , maar het wachten is nog op de nieuwe Works remmen ; dezen schijnen ergens volgende week te komen . Ik ben heel benieuwd hoe deze auto rijdt .... ik heb de auto weliswaar besteld, maar heb nog nooit in een Mini gereden, zelfs geen proefrit.
Ik heb tot nu toe een heleboel andere merken gereden en heb nu nog een drietal andere auto's ,maar leek me leuk om deze Mini Clubman een tijdje te rijden voor de fun.
Ik heb 18inch JCW R105 velgen onder deze auto besteld, maar er is nog geen Works verlagingsset beschikbaar ; nu zie ik op deze site een aantal verlaagde Clubmans ; kunnen jullie mij misschien vertellen wat, waar en bij wie ik hiervoor terecht kan?
Heeft iemand al ervaring met 18inch velgen met verlaging en evt spoorverbreders op een Clubman ? De auto staat origineel op 7X 18 205/40 R18 banden ; kunnen er bredere banden onder? Zoja , hoe breed?
mvrgr
Romy
Nieuw lid bij deze club
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog geen meter gereden en nu al aan het modden
Dat gaat de goede kant op!!
Welkom op dit forum.

Welkom op dit forum.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom mede club(man)
Je velgen passen tot 7,5j breed ik heb er 215/40/17inch onder zitten met verlagings veren (3,5cm) van H&R bij www.minispeed.nl laten doen.
(daar hebben ze ook betere remmen voor hetzelfde geld als de works
)
Enhe.. welke kleur clubman heb je?

Je velgen passen tot 7,5j breed ik heb er 215/40/17inch onder zitten met verlagings veren (3,5cm) van H&R bij www.minispeed.nl laten doen.
(daar hebben ze ook betere remmen voor hetzelfde geld als de works

Enhe.. welke kleur clubman heb je?

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Jan de Jong, dat is tegenover waar ik werk! Zou leuk zijn je een keer te spotten.
mooi ding!
iDD
mooi ding!
iDD