De kogel is door de kerk! na lang wikken en wegen vorige week een nieuwe Cooper besteld. Hadden nog de overweging om te wachten op de nieuwe Alfa "junior" (MiTo) die dit najaar komt maar om nou een Alfa te kopen uit de eerste productieserie... (overigens heeft m'n huidige 147 het altijd probleemloos gedaan)
Anyway, het is dus een Mini Cooper geworden!
- Chili red
- zwart dak/strepen en spiegels.
- Chili pakket
- 17inch crown-spoke velgen
- licht/regensensor
- antraciet hemelbekleding (had ik hier op het forum gelezen, ziet er idd super uit)
- witte knipperlichten
- cruise control
- zwarte JCW grill (die horizontale chromen spijlen vonden we niet echt mooi)
we overwogen nog de auto airco, midden armsteun en het chromeline interior opties maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Qua kleur was het nog best moeilijk. Astro black met witte strepen, PW met zwart en Chili red met wit waren ook nog kanshebbers. Toevalligerwijs vorige week die foto's van de JCW gezien en toen waren we beide verkocht; rood met zwart moest het worden.
Openstaand punt is dus nog die trekhaak (zie ook m'n vraag in het R56 gedeelte). Dat wordt best een prijzige bedoeling.
Nu begint het lange wachten. Levering pas eind mei/ begin juni.... foto's volgen dat uiteraard direct!
Remco's Mini
- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Halle remco,
Eerst en vooral welkom op het forum hier.
Dit zal best wel een mooie MINI worden.
Leuke opties ook die je genomen hebt al had ik die mideen armsteun er toch bijgenomen.
Weet je al of je gaat modden of laat je hem volledig standaard.
Pieter
Eerst en vooral welkom op het forum hier.
Dit zal best wel een mooie MINI worden.
Leuke opties ook die je genomen hebt al had ik die mideen armsteun er toch bijgenomen.
Weet je al of je gaat modden of laat je hem volledig standaard.
Pieter
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors