Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje lid hiero, en rij vanaf augustus 2007 een tweedehandse Mini One uit 2002.
Toen ookal meteen een oogje gehad op de Sidewalk, alleen dit pas in november 2007 definitief gemaakt.
Met de afspraak dat deze pas zou komen in April 2008, dit omdat ik in oktober mijn rijbewijs behaald heb en eerst maar eens ervaring op moest doen voordat de sidewalk zou komen. Maar de one begint een beetje kuurtjes te krijgen, en er beginnen enkele kosten aan te komen. Daarom hebben we uiteindelijk toch maar gezegt dat we de sidewalk meteen willen hebben zodra die binnen is. Wanneer dit zou worden was natuurlijk een vraagteken, dit kon begin maart zijn maar ook begin april. In volle spanning zitten wachten op dat ene telefoontje, of dat de sidewalk binnen is!
En vandaag was het eindelijk zo ver voor dat telefoontje!!

Nou nog kentekenplaat etc. regelen (België) en dan met geluk heb ik hm eind deze week of begin volgende week!
Wat een meevallertje dat ik h'm al zo snel heb straks!

Foto's volgen meteen zodra ik h'm op heb gehaald.
- Astro black
- MINI cooper S
- Sidewalk
- verwarmde zetels
- lichtmetalen velgen night spoke
- chrome line interieur
- witte pink lichten
- sport zetels
- pdc
- cd speler/radio boost
accessoire- navigatie portable
Toch zijn er een aantal dingen die ik graag in verloop van tijd wil doen aan mijn (toekomstige

* chromen tankdop
* korte antenne
* muziekinstalatie (Ground Zero of Rockford)
*Olie-temperatuurmeter
*Rode? remklauwen
* chromen spiegelkappen
* xenonverlichting (als dit nog mogelijk is)
* 18'' Double Spoke 18-duims lichtmetalen velgen
* chromen kentekenplaat houder
daarnaast wil ik voor het onderhoud enkele producten aanschaffen van meguiar's :
*Super thick microfiber wash mitt
*Gold class car wash shampoo and conditioner
*Goldclass clear coat liquidence wax
*Meguairs All-wheel cleaner
Tjah wat kan ik verder zeggen.. Het wachten word steeds moeilijker.. En Laat maar Komen die hap

status: The Mini Cooper S Cabrio Sidewalk parked @ showroom G&ATurnhout
Vandaag kregen mijn vriend en ik het idee om even langs te rijden bij G&A Turnhout. Om te kijken of hij er al was. Komen we aanrijden, staat ie tot mijn verbazing in de showroom!

Gelijk naar binnen gerend en een hele boel mooie foto's geschoten! Mocht er gelijk even inzitten en voelen hoe zacht het leer was ed.

Foto's zeggen meer dan woorden: Tadaaaa!

status: The Mini Cooper S Cabrio Sidewalk is finally parked at home!
Eindellijk! Gister was het zo ver, om half 10 kon ik hem ophalen bij G&A in Turnhout. Hij stond in een hal, en toen ik de sleutels overhandigd kreeg mocht ik hem eindelijk starten! Wat een geluid

Tot de 30e

status: The Mini Cooper S Cabrio Sidewalk Topless !
Eindelijk was het weer zo mooi dat het dakje open kon! Deze dag hadden mijn vriend en ik een uitstapje naar Burgers Zoo in Arnhem gepland. Het dakje van de mini open, stoelverwarming vol aan en karren maar! Via Den Bosch richting Arnhem.
Onderweg in de tunnels even flink genoten van het uitlaat geluid, heerlijk! Zelfs met een buitentemperatuur van onder de 10 graden (Ik wilde zooo graag een keer met het dakje open rijden

Hieronder wat foto's die we onderweg geschoten hebben:

status: The Mini Cooper S Cabrio Sidewalk Painted Brakes!
Als verrassing een kitje gekregen om mijn remmen van een rode kleur te voorzien!
Dit paasweekend samen met Tom de velgen eraf gehaald en de boel rood geschilderd.
Veel lol gehad en er vier uurtjes over gedaan. Resultaat mag er wezen, ik ben er super blij mee!
Hieronder het "resultaat" Tatadaaa
After:

Het Kitje:

28 mei 208 status: The Mini Cooper S Cabrio Sidewalk ziet eruit alsof er een zandstorm geweest is!
Dat is even geleden dat ik hier wat gepost heb!
Heerlijk weer geweest de afgelopen weken, wat voor mij dus automatisch betekend "dakkie open!!"!
Lekker weekje richting duitsland geweest en daar het beestje even lekker uitgelaten en genoten!
Tevens een uitnodiging gekregen voor de Nurburgring Nordschleife samen met Mini en Bmw, nog meer genodigden?
Ik vroeg me af, als ik zelf het circuit op ga met mijn auto.. dan is alles voor je eigen risico toch?
En daarnaast vraag ik mezelf nog iets af... klopt het dat cabrios qua vermogen iets onderdoen voor dichte minis door het gewicht of scheelt dit niks?