Hallo allemaal,
Weer twee nieuwe leden bij de club.
Wij zijn Robert-Jan en Maureen uit Dongen. We zijn de trotse ouders van onze indi blauwe Mini One; Minni.
Ze heeft nog niet zo'n denderend uiterlijk als de meeste Mini's van de club, maar we zijn d'r aan het verfraaien!
We hebben ontzettend veel plezier gehad bij de Motor on Coentje rit, onze eerste keer, en zeker niet de laatste!
Bedankt!
Groeten Robert-Jan, Maureen en Minni
(Ik krijg er geen foto bijgezet; krijg steeds een foutmelding dat het niet is toegestaan om links naar websites erbij te zetten........)
Onze Minni de Mini
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op het forum en helemaal geweldig dat jullie gisteren meteen hebben meegereden met "motor on Coentje", leuk man!! Ontzettend veel plezier met de MINI en veel veilige kilometers. Mocht je advies nodig hebben, omdat je Minni wil verfraaien, check gewoon de gallerij'en van de verschillende forumleden, genoeg ideeën!! Uit ervaring weet ik dat je MINI je ook zonder verfraaiïng een glimlach op je gezicht geeft, just enjoy!!!
marss
marss
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Olla,
welkom bij de club
leuk dat jullie zo nieuw zijn en gelijk een rit hebben gereden
hier een foto van jullie kart

heb deze een tijdje achter me gehad kan ik me herinneren
zit zeker potentieel in
veel plezier met de mini en het modden
Greetz BigD
welkom bij de club

heb deze een tijdje achter me gehad kan ik me herinneren

Greetz BigD
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom :hi!
Verslavend hè, die MINI-ritjes
. Het is nu al een leuk wagentje, maar er zijn nog genoeg mogelijkheden om hem op te leuken. De basis is in ieder geval goed. Kijk bijvoorbeeld maar eens in de Show your ride topics van Oscar en Daantje. Daar kun je zien wat voor gaafs je kan doen met een Indi Blue MINI One.
Veel plezier!
Verslavend hè, die MINI-ritjes

Veel plezier!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier op het forum. Leuk dat jullie met motor on coentje mee hebben gedaan.
De MINI die jullie hebben kan je op veel mogelijke manieren opfraaien. Bijvoorbeeld met een ander setje velgen of een kleinere mod namelijk andere kapjes voor de knipperlichten aan de zijkant. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Veel succes met modificeren en mocht je vragen hebben knal ze gewoon op het forum. Er is altijd wel iemand die er antwoord op kan geven
De MINI die jullie hebben kan je op veel mogelijke manieren opfraaien. Bijvoorbeeld met een ander setje velgen of een kleinere mod namelijk andere kapjes voor de knipperlichten aan de zijkant. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Veel succes met modificeren en mocht je vragen hebben knal ze gewoon op het forum. Er is altijd wel iemand die er antwoord op kan geven

- Minni
- One wheel wonder
Bericht
Dank u dank u voor de aardige ontvangst en tips!
We zijn erg op zoek naar een leuke set velgen om mee te beginnen, en ook al op de verkoop topic gekeken maar daar staat niet veel tussen, en als ik iets leuks zie is het al verkocht.
Maaaaar dat komt wel goed. Misschien heeft iemand leuke velgen te koop, 17 inch???
Kan iemand mij trouwens ook vertellen hoe ik een foto bij een bericht zet???
Bedankt en zeker tot meets!!
Gr Maureen en Robert-Jan
We zijn erg op zoek naar een leuke set velgen om mee te beginnen, en ook al op de verkoop topic gekeken maar daar staat niet veel tussen, en als ik iets leuks zie is het al verkocht.

Maaaaar dat komt wel goed. Misschien heeft iemand leuke velgen te koop, 17 inch???
Kan iemand mij trouwens ook vertellen hoe ik een foto bij een bericht zet???
Bedankt en zeker tot meets!!
Gr Maureen en Robert-Jan