binnenkort is het hopelijk zo ver!
De mini gaat eruit voor een vervanger! het gaat om een mini cooper S uit 2006.
Eindelijk de overstap naar een Cooper s, en leuke opties zoals schuifdak, xenon, harman kardon audio en alarm klasse 3!
Dingen die ik waarschijnlijk ga veranderen in de loop der jaren:
- Aero pakker
- andere uitlaat systeem(iemand ideeën?)
- 18 inch GP velgen of Works velgen
en verder weet ik niet bepaald wat er nog meer mogelijk is....
Iemand tips? hoor het graag!
PW Cooper wordt DS Cooper S!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Je bent besmet met het virus, dat kan nooit zo lang duren....
Re: PW Cooper wordt DS Cooper S!
Waarschijnlijk in de loop der dagen of weken!!Coopah! schreef: Dingen die ik waarschijnlijk ga veranderen in de loop der jaren:

- Coopah!
- Enthousiast
Bericht
nou dat zal toch tegenvallen;) ik ben 19 jaar en een student...het is al leuk genoeg dat ik een ¨standaard¨ cooper S kan rijden, dus het is toch echt in de loop der jaren, helaas:(ossie1972 schreef:Waarschijnlijk in de loop der dagen of weken!!Coopah! schreef: Dingen die ik waarschijnlijk ga veranderen in de loop der jaren:Je bent besmet met het virus, dat kan nooit zo lang duren....
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Wanneer krijg je de nieuwe ride? Ben benieuwd naar wat foto's
Maakt niet uit, toch ben je goed bezig.Coopah! schreef:nou dat zal toch tegenvallen;) ik ben 19 jaar en een student...het is al leuk genoeg dat ik een ¨standaard¨ cooper S kan rijden, dus het is toch echt in de loop der jaren, helaas:(ossie1972 schreef:Waarschijnlijk in de loop der dagen of weken!!Coopah! schreef: Dingen die ik waarschijnlijk ga veranderen in de loop der jaren:Je bent besmet met het virus, dat kan nooit zo lang duren....

Wanneer krijg je de nieuwe ride? Ben benieuwd naar wat foto's

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Veel plezier met je DS SSSSSSSSSSSS
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
marss schreef:Congrats, veel plezier met je nieuwe ride!!
ennuhh.....PW rules!!!
marss

Veel plezier met je DS SSSSSSSSSSSS
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Coopah!
- Enthousiast
Bericht
helaas!
het gaat niet door....ben er net achter gekomen dat de cooper S meer dan 12000 euro schade heeft gehad in 2 maanden. Oke dat kan goed gerepareert zijn, maar ik werk hard voor mijn geld en wil dan een auto die in dezelde staat is als die van mij!
dan maar verder zoeken naar een DS cooper S met schuifdak! iemand toevallig die hem kwijt wil?
het gaat niet door....ben er net achter gekomen dat de cooper S meer dan 12000 euro schade heeft gehad in 2 maanden. Oke dat kan goed gerepareert zijn, maar ik werk hard voor mijn geld en wil dan een auto die in dezelde staat is als die van mij!
dan maar verder zoeken naar een DS cooper S met schuifdak! iemand toevallig die hem kwijt wil?
Onze sponsors