Mijn nieuwe MC maakt bij stationair draaien een licht fluitend geluid. Alsof de v-snaar gesmeerd moet worden.
Zodra ik de airco uitzet is het weg maar als ik dan een heel klein beetje gas bijgeef begint het weer. Bij nog meer gas verdwijnt het. Ben bij de dealer geweest en die zegt dat het een "product-eigenschap" is. Irritant!
Iemand ervaring mee? Zou graag eens bij iemand uit de buurt van Amsterdam een keertje luisteren..
Gr Chili Pepper
Fluitend geluid bij stationair draaien
- Chili Pepper
- One wheel wonder
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zou gewoon bij de dealer langs rijden, die hebben er volgens mij het meeste verstand van.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
Ik herken in iedergeval niet wat je bedoelt, luisteren is inderdaad het handigst.
Re: Fluitend geluid bij stationair draaien
Chili Pepper schreef: Ben bij de dealer geweest en die zegt dat het een "product-eigenschap" is. Irritant!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
niet goed gelezen sorry 

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Chili Pepper
- One wheel wonder
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik heb dat ook. V-snaar is al een keertje vernieuwd maar dat was niet de echte oplossing. Ik heb er vandaag nog een keer naar gevraagd bij de dealer en die zeiden dat waarschijnlijk de dynamo opnieuw gericht moet worden. Dat ga ik binnenkort nog een keer laten doen, want hoewel dat getjielp na een paar minuten weg is als de motor opwarmt vind ik het toch net of je een ouwe barrel start.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Chili Pepper
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb het alleen bij stationair draaien met een warme motor en het gaat ook niet weg...
Nou ik ga wel even bij een andere dealer langs om te vragen wat zij ervan vinden.
Nou ik ga wel even bij een andere dealer langs om te vragen wat zij ervan vinden.
Onze sponsors