Clubman Works pakket, shopje
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens Mini zal de Clubman ook meer voor praktische doeleinden gebruikt gaan worden, de uitlaat in het midden geeft dan te veel kans op brandblaren op je benenricktolboom schreef:Hadden ze dan voor Nederland niet ff een traditionele uitlaat eronder kunnen hangen?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
@Kaj,
Ik heb het als volgt begrepen:
Geen enkele S mag een aanhanger trekken omdat er geen NL typegoedkeuring voor zou zijn.
Een aantal S'jes (2003?) zou verkeerd op kenteken gesteld zijn door RDW, wat bij de meeste achteraf gecorrigeerd is door afgifte nieuw kentekenbewijs.
Bron: iemand die een 2003 MCS had en een nieuw kentekenbewijs kreeg
Check je eigen kenteken maar bij RDW site.
Ik heb het als volgt begrepen:
Geen enkele S mag een aanhanger trekken omdat er geen NL typegoedkeuring voor zou zijn.
Een aantal S'jes (2003?) zou verkeerd op kenteken gesteld zijn door RDW, wat bij de meeste achteraf gecorrigeerd is door afgifte nieuw kentekenbewijs.
Bron: iemand die een 2003 MCS had en een nieuw kentekenbewijs kreeg
Check je eigen kenteken maar bij RDW site.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja zeker. Maar kijk, als ik nu namelijk een trekhaak koop en erop laat zetten, moet ik terug naar de RDW. Daar word een nieuwe keuring gedaan en vervolgens krijg je, na inlevering van je oude, een nieuw kentekenbewijs met aanvullende informatie.
Bron: RDW Roosendaal 21 Juni 2005
Bron: RDW Roosendaal 21 Juni 2005

- Coopah!
- Enthousiast
Bericht
Een shopje is niet meer nodig, ga maar naar de BMW dealer en de nieuwe folder ligt eral met een gedeelte van de John Cooper Works erin.... heb hem vanmorgen gekregen op het moment dat ie bij de dealer binnenkwam(H) ik ben een van de eerste met een folder(H)
Onze sponsors