Hi,
Ik heb nog geen tijd gehad om even te gaan kijken bij een MINI - dealer wegens eens verbouwing in mijn huis...dus dat komt nog wel eens.
Maar gisteren, ik stond te wachten op het Rotterpolderplein om richting de A9 te rijden toen er óp de rotonde een chocolade bruine Clubman voorbij reed. Deze reed richting Haarlem (de A200 op). Ik was verbaasd dat de Clubman nu al rond reed.
In het echt ziet de wagen er toch wel geweldig uit!
En toen reed ie voorbij....
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog niet bij Vincent geweest Bennomini7benno schreef:Je kan er gewoon een lekkere proefrit in maken, dus niet zo gek dat ie rondrijd toch?

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Re: En toen reed ie voorbij....
dit is waarschijnlijk het showmodel van de BMW/MINI dealer uit Heemstede, de verkoper rijd n.l. in een chocolat Clubman rond op dit moment.YvonneB schreef:Hi,
Ik heb nog geen tijd gehad om even te gaan kijken bij een MINI - dealer wegens eens verbouwing in mijn huis...dus dat komt nog wel eens.
Maar gisteren, ik stond te wachten op het Rotterpolderplein om richting de A9 te rijden toen er óp de rotonde een chocolade bruine Clubman voorbij reed. Deze reed richting Haarlem (de A200 op). Ik was verbaasd dat de Clubman nu al rond reed.
In het echt ziet de wagen er toch wel geweldig uit!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag vanmorgen ook 2 Clubmans op een trailer tussen Breda en Tilburg!
Een blauwe en een donkergrijze.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
het bod op de mcsc was te mager hoor
al 2 keer deze week, maar dat was voor de oud & nieuwrit van 6 januari.Cooperdriver schreef:Nog niet bij Vincent geweest Bennomini7benno schreef:Je kan er gewoon een lekkere proefrit in maken, dus niet zo gek dat ie rondrijd toch?
het bod op de mcsc was te mager hoor

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben in ieder geval niet de eerste want die van mij moet nog gemaakt worden (week 50).
Wordt nog even wachten dus
In elk geval gefeliciteerd alvast, en sterkte met het wachten.
Bij deze club en op dit forum in elk geval wel volgens mij.Dominator schreef:Mijn clubman wordt volgende week geleverd, ben ik dan officieel de eerste hier?? Ik laat hem echter pas 2 januari op kenteken zetten....
Ik ben in ieder geval niet de eerste want die van mij moet nog gemaakt worden (week 50).
Wordt nog even wachten dus

In elk geval gefeliciteerd alvast, en sterkte met het wachten.
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil de Clubman (bewust) pas eind Januari hebben, ik moet met mijn Cooper nog op vakantie, financieel komt het eind januari beter uit, in Januari ook nog kijken of ik hem partikulier kan verkopen, en anders moet ik de tijd hebben om nog het een en ander te demonteren voordat ik hem bij de dealer kan inleveren.
Ook een reden is: ik wil er zeker van zijn dat ik een auto met de nieuwe kentekenreeks heb.
Is allemaal gepland Hans,Hans schreef:Huh? De mijne is al gemaakt week 47 en ik heb hem later dan jou besteld..

Ik wil de Clubman (bewust) pas eind Januari hebben, ik moet met mijn Cooper nog op vakantie, financieel komt het eind januari beter uit, in Januari ook nog kijken of ik hem partikulier kan verkopen, en anders moet ik de tijd hebben om nog het een en ander te demonteren voordat ik hem bij de dealer kan inleveren.
Ook een reden is: ik wil er zeker van zijn dat ik een auto met de nieuwe kentekenreeks heb.

Onze sponsors