Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto

Dus ga ik voor 25 of zo.

Hoop nog lang foto's te mogen maken van, te rijden in, en te genieten van al die GEWELDIGE MINI'S

(ff off topic) adviezen zijn helemaal niet nodig. ik beweer dat iedere nieuwe auto tegenwoordig technisch altijd voor een bepaalde periode uitstekend voldoet. je kunt zelf wel beoordelen of bijv. de kofferruimte groot genoeg is, beenruimte goed is, of je een zuinige auto wilt of niet. Discussies over koppel/vermogen is volstrekt overbodig (enkele uitzonderingen daar gelaten). Nee, het zijn juist wel programma's als Top Gear die het verschil kunnen maken. Aan een verkoper heb je niets en ook niet aan die dodelijk saaie TV programma's in Nederland over auto's.quattro gmbh schreef:Top gear is entertainment.
Geen aankoopadvies voor je nieuwe auto.
he psst, blue lobster, is echt te oud hoor, heus geloof me.the blue lobster schreef:Ook deze MINI rijder nadert de 50 met een half jaar.(+ 45 MINI senior Club
)
Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto![]()
Dus ga ik voor 25 of zo.![]()
Hoop nog lang foto's te mogen maken van, te rijden in, en te genieten van al die GEWELDIGE MINI'S![]()
![]()
Precies Berthil, dat bedoel ik nou, die clubman is voor je stiefdochterBerthil schreef:Mijn stiefdochter kijkt helemaal niet teleurgesteld als ze in mijn Mini stapt![]()
Ik ben 42 en ik ben van plan met Abraham een rondje te rijden in de Mini als het zover is
Onze sponsors