Jeremy Clarkson over de Clubman

the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

06 jan 2008, 23:54

Ook deze MINI rijder nadert de 50 met een half jaar. :shock: (+ 45 MINI senior Club :mrgreen: )
Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto :mrgreen:
Dus ga ik voor 25 of zo. :s
Hoop nog lang foto's te mogen maken van, te rijden in, en te genieten van al die GEWELDIGE MINI'S :feest :dansen (shakeit)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Ferdinand
Be Mini
Be Mini

07 jan 2008, 09:40

quattro gmbh schreef:Top gear is entertainment.

Geen aankoopadvies voor je nieuwe auto.
(ff off topic) adviezen zijn helemaal niet nodig. ik beweer dat iedere nieuwe auto tegenwoordig technisch altijd voor een bepaalde periode uitstekend voldoet. je kunt zelf wel beoordelen of bijv. de kofferruimte groot genoeg is, beenruimte goed is, of je een zuinige auto wilt of niet. Discussies over koppel/vermogen is volstrekt overbodig (enkele uitzonderingen daar gelaten). Nee, het zijn juist wel programma's als Top Gear die het verschil kunnen maken. Aan een verkoper heb je niets en ook niet aan die dodelijk saaie TV programma's in Nederland over auto's.
Veel rijplezier!
Ferdinand
Be Mini
Be Mini

07 jan 2008, 09:41

the blue lobster schreef:Ook deze MINI rijder nadert de 50 met een half jaar. :shock: (+ 45 MINI senior Club :mrgreen: )
Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto :mrgreen:
Dus ga ik voor 25 of zo. :s
Hoop nog lang foto's te mogen maken van, te rijden in, en te genieten van al die GEWELDIGE MINI'S :feest :dansen (shakeit)
he psst, blue lobster, is echt te oud hoor, heus geloof me.
Veel rijplezier!
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

07 jan 2008, 09:42

Qua marketing is het toch belangrijk om in TopGear goed voor de dag te komen :mrgreen:
Afbeelding
Ferdinand
Be Mini
Be Mini

07 jan 2008, 09:43

Berthil schreef:Mijn stiefdochter kijkt helemaal niet teleurgesteld als ze in mijn Mini stapt :mrgreen:

Ik ben 42 en ik ben van plan met Abraham een rondje te rijden in de Mini als het zover is :)
Precies Berthil, dat bedoel ik nou, die clubman is voor je stiefdochter
Veel rijplezier!

Terug naar “MINI-talk”