Die golf van mij is ook bij JD geweest,maar ik ben niet zo ver gegaan die van mij heeft er 275 pk.
Jij rijd veel kms met je mini 40-50000 km is wel veel vind ik.
gr;Jack
19 inch onder een R56
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
is zeker ook een fijne wagen!!
Ja rijd er ook erg veel mee, daarom moet hij nog wel een beetje comfortabel blijven!! met 275 pk gaat hij volgens mij ook al wel lekker hard!!modena schreef:Die golf van mij is ook bij JD geweest,maar ik ben niet zo ver gegaan die van mij heeft er 275 pk.
Jij rijd veel kms met je mini 40-50000 km is wel veel vind ik.
gr;Jack

- modena
- Be Mini
Bericht
Ja hij gaat er redelijk vandoor ,maar heeft je broer een grotere turbo er op laten zetten want met de normale torbo is 325pk wel heeeeel veel denk ik.
Jack
Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- modena
- Be Mini
Bericht
jack
kwa comfort maakt het niet veel uit denk ik tegenover 19 inch de hoogte van de band is het zelfde.Olaf schreef:ziet er errug dik uit!! maarre is t ook nog echt comfortabel??jw37 schreef:ja kan wel ik rij zelf met 2o inch onder mijn cooper s
gr. olaf
jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr. Olaf
Ja en jij zij dat het met 19" nog wel ging! (dus ook ni echt!)modena schreef:kwa comfort maakt het niet veel uit denk ik tegenover 19 inch de hoogte van de band is het zelfde.Olaf schreef:ziet er errug dik uit!! maarre is t ook nog echt comfortabel??jw37 schreef:ja kan wel ik rij zelf met 2o inch onder mijn cooper s
gr. olaf
jack
Gr. Olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
vind jij 20 inch mooi dan Olaf ,ik vind het veel te gek op een mini en zeker op een R53Olaf schreef:Ja en jij zij dat het met 19" nog wel ging! (dus ook ni echt!)modena schreef:kwa comfort maakt het niet veel uit denk ik tegenover 19 inch de hoogte van de band is het zelfde.Olaf schreef:
ziet er errug dik uit!! maarre is t ook nog echt comfortabel??
gr. olaf
jack
Gr. Olaf

Onze sponsors