Van de Fifth Gear website.... een echte Shoot Out!
[web]http://link.brightcove.com/services/lin ... 9852782001[/web]
Mini Cooper S (R56) vs. VW Scirocco
- TomTom
- Bijna verslaafd
- modena
- Be Mini
Bericht
Als tie ooit in Portugal gemaakt word wel ja (week 15 zeggen ze nu)ik weet niet of ik daar op wacht jongens(ben in onderhandeling voor iets anders). 

mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Steeds wordt de geplande leveringsdatum met weken verlengd.
Wanneer heb je die van jou besteld? Naar wat ben je anders aan het kijken?
Ik heb inderdaad al van verschillende mensen gehoord dat de levering een ramp is.modena schreef:Als tie ooit in Portugal gemaakt word wel ja (week 15 zeggen ze nu)ik weet niet of ik daar op wacht jongens(ben in onderhandeling voor iets anders).
Steeds wordt de geplande leveringsdatum met weken verlengd.
Wanneer heb je die van jou besteld? Naar wat ben je anders aan het kijken?
- modena
- Be Mini
Bericht
Ik heb de scirocco in begin nov. besteld voor levering eind jan.begin feb.
De auto waar ik het contract in wil ruilen is een Audi A4 avant deze maar dan een nieuwe.
De auto waar ik het contract in wil ruilen is een Audi A4 avant deze maar dan een nieuwe.
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- modena
- Be Mini
Bericht
Ze kunnen hun afspraak van levering febr.niet nakomen word pas begin mei dus dan heb ik het recht om hem te annuleren.
Ik ben er vorige week langs geweest en ze dit voorgelegd,ze gaan er natuurlijk niet gelijk mee eens maar volgens mijn boekhouder zullen ze wel moeten.
De dealer is nu aan het zoeken of ze ergs een scirocco kunnen vinden die de zelfde opties heeft als de auto die ik besteld heb,als ze die kunnen vinden zal ik die wel moeten afnemen.
Ik heb nog steeds niets van ze gehoort,dus ik denk dat ze de achterkant van het koopcontrakt moeten gaan lezen.
Ik vind de scirocco nog steeds een mooie auto hoor,maar heb nu liever een A4.
Jack
Sven schreef:Damn die A4 is echt superstrak!Dikke RS6 wielen eronder...
![]()
Wat ga je doen met de Scirocco??
Ze kunnen hun afspraak van levering febr.niet nakomen word pas begin mei dus dan heb ik het recht om hem te annuleren.
Ik ben er vorige week langs geweest en ze dit voorgelegd,ze gaan er natuurlijk niet gelijk mee eens maar volgens mijn boekhouder zullen ze wel moeten.
De dealer is nu aan het zoeken of ze ergs een scirocco kunnen vinden die de zelfde opties heeft als de auto die ik besteld heb,als ze die kunnen vinden zal ik die wel moeten afnemen.
Ik heb nog steeds niets van ze gehoort,dus ik denk dat ze de achterkant van het koopcontrakt moeten gaan lezen.
Ik vind de scirocco nog steeds een mooie auto hoor,maar heb nu liever een A4.
Jack
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ik ken de vorige eigenaar van deze auto, hij is beslist niet afgeragd.
Hij heeft voor deze een S8 gehad en rijdt nu in een S6 avant.
Hij heeft voor deze een S8 gehad en rijdt nu in een S6 avant.
- modena
- Be Mini
Bericht
het word niet die auto maar een nieuwe,hij gaat er wel het zelfde uit zien.
Het word een 1.8 TFSI met s-line in en exterieur, zwart,navi,en 20´RS6 wielen
Het word een 1.8 TFSI met s-line in en exterieur, zwart,navi,en 20´RS6 wielen
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Onze sponsors