Mini Cooper bestelling aanpassen?
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
volgens mij afhankelijk van welk "productie slot" je hebt.
soms moet je lang wachten tot je auto effectief op de band gaat, maar soms heb je ook geluk, en gaat ie snel op de montage band. Lijkt me dat jij "geluk" hebt...
dealer kan opvolgen in zijn systeem. Als er een bepaalde status aan je order wordt gegeven, kan je nimmer wijzigen. of... achteraf inbouwen bij de dealer
soms moet je lang wachten tot je auto effectief op de band gaat, maar soms heb je ook geluk, en gaat ie snel op de montage band. Lijkt me dat jij "geluk" hebt...
dealer kan opvolgen in zijn systeem. Als er een bepaalde status aan je order wordt gegeven, kan je nimmer wijzigen. of... achteraf inbouwen bij de dealer
- hbuyck
- 4 op een rij!
Bericht
De ramen kan ik nog altijd professioneel laten tinten , want origineel zijn die niet echt getint te noemen
de elecktrisch inklapbare spiegels is niet echt speciaal , misschien wel leuk. Newministuff zou dit wel kunnen inbouwen. Alleen de regensensor zal het moeilijkste zijn om na in te bouwen, ik heb nog nooit een regensor gehad dus zo kan ik het niet missen, is dit echt handig en werkt dit prima of is het gewoon ook maar een optie om te hebben
?

snans schreef:volgens mij afhankelijk van welk "productie slot" je hebt.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
De mijne heb ik ook daar gekocht, het ging 6 weken duren. Ik heb in ieder geval de anthraciete hemel nog achteraf kunnen bijbestelllen ergens in die 6 weken.
Maar het is inderdaad zo dat eens hij op de band staat er niet veel meer te wijzigen is.
Die inklapbare spiegels zijn wel handig als je zoals mij in een drukke straat woont en de auto altijd langs de kant moet parkeren, een groot gemis is wel dat het niet mogelijk is ze in te klappen bij het sluiten van de wagen.
Een regensensor word je snel gewoon, je hoeft nooit meer te klooien met die ruitenwissers.
En die getinte ramen, mja, dat kan makkelijk achteraf natuurlijk.
Misschien willen ze hem als showroommodel overnemen en een nieuwe bestellen?
Maar het is inderdaad zo dat eens hij op de band staat er niet veel meer te wijzigen is.
Die inklapbare spiegels zijn wel handig als je zoals mij in een drukke straat woont en de auto altijd langs de kant moet parkeren, een groot gemis is wel dat het niet mogelijk is ze in te klappen bij het sluiten van de wagen.
Een regensensor word je snel gewoon, je hoeft nooit meer te klooien met die ruitenwissers.
En die getinte ramen, mja, dat kan makkelijk achteraf natuurlijk.
Misschien willen ze hem als showroommodel overnemen en een nieuwe bestellen?
- hbuyck
- 4 op een rij!
Bericht
ja mss wel , daarom wil ik hun naam hier niet meer vermelden.. Het is nochtans een hele goede garage! Ik had gemaild naar BMW en de grote baas heeft naar de garage gebeld. En dan belde de verkoper me op om te zeggen dat hij de bestelling mag anulleren en een volledige nieuwe bestelling maken. Dus ik ben nu heel tevreden, nu zal ik hem toch hebben zoals ik wou 

Onze sponsors