deze is een paar jaar geleden ook langs gekomen .......maar is het leuk deze te organiseren? Moeten we wel opschieten.
Ga ik op zoek naar een sponsor.......
Mini-kalender 2010 en de fotowedstrijd
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ja Ossie ben er nog steeds blij mee!!
[web]http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=10764[/web]
Ik sta er al op, dus nu zijn andere aan de beurt. Veel plezier met samenstellen!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
YepSven schreef:Vorig jaar is er ook een calender gemaakt.....
Geheel verzorgd door Ossie als ik me niet vergis......![]()
zou mooi zijn als de maten hetzelfde zijn, kan ik hem weer in mijn lijst doen!

Ja Ossie ben er nog steeds blij mee!!
[web]http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=10764[/web]
Ik sta er al op, dus nu zijn andere aan de beurt. Veel plezier met samenstellen!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- adrie
- Nieuwsgierig
Bericht
.....foto's en verder
Ik zit nog met een paar vragen:
Het committee dat de fotos's beoordeelt ...wie oh wie
Is er een "hele goeie" fotograaf lid van de NewMiniClub? Kan hij wellicht helpen met mooie en goeie foto's?
....Berry....die foto is wel heel fraai.....nb...ik woon ook onder die toren....
Het committee dat de fotos's beoordeelt ...wie oh wie
Is er een "hele goeie" fotograaf lid van de NewMiniClub? Kan hij wellicht helpen met mooie en goeie foto's?
....Berry....die foto is wel heel fraai.....nb...ik woon ook onder die toren....
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het lijkt mij wel een leuk idee om een tweede fotomeeting op te zetten... De vorige bij Apeldoorn was wat aan de informele kant, maar heeft wel een portie mooie foto's opgeleverd. Bij een tweede editie zouden we dan helemaal een mooie reden hebben om mooie foto's te maken! (De foto's van de 1e fotomeeting zijn hier te vinden.)
Re: .....foto's en verder
Thanks! Alleen denk ik niet dat we het over dezelfde toren hebben... (Zie onderschrift.)adrie schreef:Berry....die foto is wel heel fraai.....nb...ik woon ook onder die toren....

Ik wil gerust meehelpen!adrie schreef:Het committee dat de fotos's beoordeelt ...wie oh wie

We hebben verschillende fotomakers binnen de club die erg mooie foto's afleveren!adrie schreef:Is er een "hele goeie" fotograaf lid van de NewMiniClub? Kan hij wellicht helpen met mooie en goeie foto's?
Het lijkt mij wel een leuk idee om een tweede fotomeeting op te zetten... De vorige bij Apeldoorn was wat aan de informele kant, maar heeft wel een portie mooie foto's opgeleverd. Bij een tweede editie zouden we dan helemaal een mooie reden hebben om mooie foto's te maken! (De foto's van de 1e fotomeeting zijn hier te vinden.)
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@adrie:
Klopt het dat je zelf een kalender project wilt opzetten?
Afgelopen jaar heb ik namelijk de aller eerste voor- en van de club gemaakt.

Nu is het zo dat ik er totaal geen moeite mee heb als jij het stokje wilt overdragen.
Door omstandigheden ben ik bang dat ik dit jaar helaas niet in de gelegenheid ben om weer een project op te starten.
Je kunt even voor een vergelijking in mijn NewMINIclub 2009 kalender topic lezen hoe ik het heb aangepakt.
De eer mag je overnemen, mits ik met mijn Mini erbij mag zijn. (toch het minste wat ik mag vragen)
Mocht je iets willen weten, schroom niet en laat weten.
Ossie
ps, misschien kun je de sponsors van deze club aanschrijven zodat ze met hun bedrijfslogo op de kalender kunnen staan.
Klopt het dat je zelf een kalender project wilt opzetten?
Afgelopen jaar heb ik namelijk de aller eerste voor- en van de club gemaakt.

Nu is het zo dat ik er totaal geen moeite mee heb als jij het stokje wilt overdragen.

Door omstandigheden ben ik bang dat ik dit jaar helaas niet in de gelegenheid ben om weer een project op te starten.
Je kunt even voor een vergelijking in mijn NewMINIclub 2009 kalender topic lezen hoe ik het heb aangepakt.
De eer mag je overnemen, mits ik met mijn Mini erbij mag zijn. (toch het minste wat ik mag vragen)
Mocht je iets willen weten, schroom niet en laat weten.

Ossie
ps, misschien kun je de sponsors van deze club aanschrijven zodat ze met hun bedrijfslogo op de kalender kunnen staan.

Onze sponsors