Soho pakket..?

schefbar
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Soho pakket..?

26 dec 2010, 16:44

Beste allen,

Momenteel ben ik heerlijk aan het genieten van het samenstellen van een mini... wanneer deze exact besteld gaat worden, is nog even afwachten, maar de voorpret is (bijna) net zo leuk :-D
Bij het configureren van een clubman werd mij op een gegeven moment het soho-pakket voorgesteld. Een white silver kleurtje met zwarte velgen. Echter, na het bezoeken van mini.nl en gespeurd te hebben op het forum, kwam ik weinig tegen over dit pakket. Zelfs in de prijslijst welke ik op mini.nl heb gedownload, wordt er nergens over gerept.. Op internet is er hier en daar wel wat te vinden, maar nergens wordt concreet vermeld wat er nu precies in dit pakket zit. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Bestaat dit pakket nog en zo ja, wat zit er precies in? Heeft iemand enig idee waar eventueel een mini clubman soho ergens te bewonderen is? Zou hem eigenlijk weleens in het echt willen zien... Ik ga zoiezo binnenkort even langs de dealer om me te laten informeren, maar ik wilde toch eerst even navraag doen op het forum, zodoende deze post :-D

Alvast bedankt!
Marcel Always Open
Cabrio-King

26 dec 2010, 17:16

Soho komt uit Groot Brittannie volgens mij. Ik ga even uitzoeken.

edit; USA dus:
http://www.mini2.com/forum/canada/12638 ... ption.html
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Marcel Always Open
Cabrio-King

26 dec 2010, 18:02

Denk dat dit de beste link is:
http://www.mini.co.uk/html/model_range/ ... ubman.html

en deze:
http://loveminimag.blogspot.com/2010/10 ... an-to.html
Special Edition MINI Soho Clubman to Tempt Value-Seekers

MINI has increased its model range with the introduction of the value-packed, special edition MINI Soho Clubman models. Offering enhanced standard equipment levels over existing Clubman models, the MINI Soho edition will be available in MINI One, One D, Cooper, Cooper D and Cooper S guise.

An array of attractive options provide the MINI Soho Clubman models with an exclusive look and feel:
· Exclusive White Silver metallic paint with colour coded C-Pillars
· 17' Black Star Bullet alloy wheels
· Bi-Xenon headlights with black interior reflectors
· Anthracite headlining
· Piano Black interior trim
· 3-Spoke sport leather steering wheel
· White indicators

Model pricing is as follows
MINI One Soho Clubman £16.255
MINI One D Soho Clubman £17,275
MINI Cooper Soho Clubman £17,290
MINI Cooper D Soho Clubman £18,610
MINI cooper S Soho Clubman £19,870
Wat het dus blijkbaar is, is een aparte versie van de clubman zoals alleen in de UK gelanceert (net zoals in Nederland een aparte versie van de hatchback Mini als "Laurel Edition" werd uitgebracht door de Nederlandse dealers).
Elk land heeft zo z'n eigen limited editions.

edit 27/12 ///
de Mini UK website schreef ook nog dit:
mini.co.uk website schreef:The MINI Soho Clubman models will be available from mid August, 2010 until late February 2011.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 27 dec 2010, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
schefbar
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 dec 2010, 06:29

Oke,bedankt voor het uitzoekwerk..!
Vraag blijft wel, is het soho pakket nu wel of niet in nederland te krijgen?
In de configurator is deze te selecteren, maar in de prijslijsten is dit niet terug te vinden...

of komt dit wel vaker voor?
Spollie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

27 dec 2010, 08:26

De MINI website is lang niet altijd up-to-date. Ik zou gewoon eens bij de dealer informeren.
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

27 dec 2010, 09:29

Soho pakket is gewoon in Nederland leverbaar hoor.. Is inderdaad een specifieke kleur White Silver, en 17" Black Star Bullet velgen.. Heb toevallig net een Soho Cooper Clubman binnengekregen voor de showroom..
Marcel Always Open
Cabrio-King

27 dec 2010, 09:36

Bel dan vooral de Mini dealer in Maastricht eens, want die heeft wel eens een nieuwe auto (clubman) te koop gehad met het Soho pakket erop. Ik weet dan niet of dat een import auto was of een "echte" Nederlandse auto.

Welke configurator gebruik jij? Want in degene op de mini.nl en miniusa.com website kreeg ik geen Soho optie gevonden.

edit// linda was net iets sneller met posten dan ik...
Gr, Marcel
schefbar
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 dec 2010, 12:12

Gewoon op mini.nl
Als je de bijbehorende velgen selecteert, komt de configurator meteen met de vraag of je het soho-pakket wil gebruiken.

@Let's MINI: Welke showroom / locatie is dat precies? Zou hem graag eens komen bekijken.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 dec 2010, 12:30

Smudde in Enschede heeft ook een Cooper Clubman Soho staan:

MINI Cooper Clubman Soho

Mooie uitvoering! :icon_top:
Afbeelding
clubwoman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

28 dec 2010, 20:47

schefbar schreef:Gewoon op mini.nl
Als je de bijbehorende velgen selecteert, komt de configurator meteen met de vraag of je het soho-pakket wil gebruiken.

@Let's MINI: Welke showroom / locatie is dat precies? Zou hem graag eens komen bekijken.
Als ik voor Linda ( let's MINI ) mag spreken dan is dat Ekris Arnhem (of Velp) en de showroom ligt direct aan de rotonde velperbroek.

Terug naar “MINI-talk”