Ik vind het allemaal niks, kan het niet mooi vinden. Het lijkt wel of ze gewoon een stuk er aan vast geplakt hebben (het model klopt gewoon niet). Het lijkt me ook niet zo leuk als je met je
eigen sportieve "S" naast zo'n nieuwe clubman zou staan en andere mensen in eerste instantie de Clubman identificeren met een mini cooper s of vice versa. Het designteam heeft er mijns inzien niet veel moeite gedaan om met een goed ontwerp te komen of het ontbeert hun aan creativiteit.
Praktisch gezien heb je qua ruimte uiteraard veel meer aan zo'n Clubman maar daar heb je dan ook alles mee gezegd. Als ik een auto met meer ruimte nodig zou hebben dan valt mijn keuze op een ander merk.
Nee, waarom hebben ze niet een compleet ander model gemaakt a la Porsche Cayenne/Spyker. Dat had ik veel liever gezien en veel interessanter gevonden hebben.
CooperS-lightningblue schreef:Dat is een flinke maat coendek!! 22 inch met enorme schijven erachter om hem stil te zetten, jammer dat de klauw achter aan de verkeerde kant zit.