Best vreemd. Ziet er ook nr uit dat dit gewoon vast zit op de binnenbehuizing.
Achja, als ik ooit een facelift te pakken krijg zal ik het wel laten weten als'k joeymod

Hey Marcel, die van mij waren wel gelukt, wat is die MOOI he................Marcel Always Open schreef:Afgelopen zaterdag op weg naar de Elzas haalde ik een tweetal autotrailers vol met facelift Mini's in. Een ervan was een Spice Orange hatchback.
Dan vervolgens bleek er naast het hotel (in Colmar) een MINI dealer te zijn, die op de parking een gloednieuwe Spice Orange Cabrio CooperD had staan (in Frankrijk is bijna alles een diesel blijkbaar). Deze zou binnenkort afgeleverd worden (na 18 sept?). De cabrioD had wel een besmettelijk (wit/creme) interieur, dat was niet zo verstandig.
Mijn foto daarvan is jammerlijk mislukt
Wel leuk dat autoblaadjes vol blijven houden dat zoiets "per ongeluk" of "onbedoeld" gebeurtpimmy schreef: Bron Autoweek:
Niemand ontsnapt aan het spiedend oog van onze spionagefotograaf. De testrijder die dacht zijn Mini Cooper S diesel even op z’n gemak vol te gooien, ging genadeloos op de kiek.
Ze hebben sneller mogen komen, dan heb ik die te pakken gekregen. Zowel Cooper SD als die andere facelift modellenswiebertje schreef:Goed nieuws voor de leaserijders
denk het niet ... sinds wanneer weet je over de gefacelifte mini? toen ik dat bestelde bij de dealer(februari 2010), hebben ze nog niets overgezegd. en de levering duurt twee en halve maanden. heb ik dat geweten, wil ik gerust wel even wachten.mushrop schreef:het was al een tijdje bekend dat de facelift in september/oktober zou zijn, dus dat had je kunnen weten...
Onze sponsors