Clubman toegevoegd aan de eerste post.....
Laat nog even iets weten over de uitvoering, bekleding, colourline, dashboardpanelen.....dan voeg ik die gegegevens ook nog toe!
Wordt al lekker druk met de Clubmannen

Bijna alles toegevoegd.....dashboardpanelen.....Piano Black????Blont-007 schreef:Ok komt tie.
Chili Red
Zwart dak
Zwarte spiegelkappen
Cloth/Leather Ray Carbon Black
Multifunctioneel stuurwiel
LM wielen 5-star Pace Spoke
Individual witte knipperlichten
Chili Pakket
Colour line Dark Grey
Levering waarschijnlijk week 10
![]()
![]()
Niet over gesprokenemillio schreef:Blont-007 schreef:Ok komt tie.
Chili Red
Zwart dak
Zwarte spiegelkappen
Cloth/Leather Ray Carbon Black
Multifunctioneel stuurwiel
LM wielen 5-star Pace Spoke
Individual witte knipperlichten
Chili Pakket
Colour line Dark Grey
Levering waarschijnlijk week 10
![]()
![]()
Bijna alles toegevoegd.....dashboardpanelen.....Piano Black????
Gelukkig dat ik hem in december al in bestelling heb gezetraven14 schreef:Levertijd is inderdaad erg aan het oplopen... Als je nu een Clubman Cooper bestelt, wordt hij geleverd in september! Gelukkig komt de S wat vroeger. Ik heb de standaard striping besteld, geen Viper strepen.
Ha Olaf,Olaf schreef:Hij is nog niet besteld, maar dit gaat em wel worden
Gistermiddag bij de dealer gezeten, ga nog even wachten met bestellen tot dat ik van de week proefgereden heb. Maar als het goed is gaat dit hem worden:
Helaas zou ik niet weten hoe ik de foto's uit de configurator kan kopieren hier naartoe... als iemand me dat kan vertellen.. ??![]()
ps: als die besteld is zal ik me ook is even voorstellen in het betreffende forum
oke ga ik even proberen!! dankje!emillio schreef:Ha Olaf,Olaf schreef:Hij is nog niet besteld, maar dit gaat em wel worden
Gistermiddag bij de dealer gezeten, ga nog even wachten met bestellen tot dat ik van de week proefgereden heb. Maar als het goed is gaat dit hem worden:
Helaas zou ik niet weten hoe ik de foto's uit de configurator kan kopieren hier naartoe... als iemand me dat kan vertellen.. ??![]()
ps: als die besteld is zal ik me ook is even voorstellen in het betreffende forum
Gaaf dat er weer een Clubman aan zit te komen in ons cluppie!
Als je in de configurator kiest voor "opslaan als wallpaper" kun je de afbeelding opslaan als Bitmap bestand. Later dit bestand openen met een programma als Photoshop bijvoorbeeld, dan kiezen voor "opslaan als" en kies dan voor bestandstype JPEG.
Deze kun je uploaden naar je eigen gallery hier!
Als de bestelling definitief is zal ik je toevoegen aan de (inmiddels aardig uitgebreide) lijst op pagina 1!
Sterkte met bestellen en daarna wachten
Zoniet ga ik het uiteraard voor je regelenOlaf schreef:oke ga ik even proberen!! dankje!emillio schreef:Ha Olaf,Olaf schreef:Hij is nog niet besteld, maar dit gaat em wel worden
Gaaf dat er weer een Clubman aan zit te komen in ons cluppie!
Als je in de configurator kiest voor "opslaan als wallpaper" kun je de afbeelding opslaan als Bitmap bestand. Later dit bestand openen met een programma als Photoshop bijvoorbeeld, dan kiezen voor "opslaan als" en kies dan voor bestandstype JPEG.
Deze kun je uploaden naar je eigen gallery hier!
Als de bestelling definitief is zal ik je toevoegen aan de (inmiddels aardig uitgebreide) lijst op pagina 1!
Sterkte met bestellen en daarna wachten
Gr. Olaf
Onze sponsors