De R56, wie heeft wat??
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Dealer belde vandaag, komende week wordt er al geproduceerd. Week 52 komt ze bij de dealer aan, dus als het goed is Januari rijden maar... 

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk dat is inderdaad goed nieuws!! Echt super jammer dat je de 25ste Februari niet kan komen met de R56.... 

- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Na 2 Coopers, (en tijdens de sneak preview helemaal verliefd te zijn geworden op de nieuwe S), is vandaag na een bod wat ik niet kon weigeren, de bestelling voor een nieuwe Cooper S gedaan!
Het heeft even wat hoofdbrekens gekost
, maar het is het volgende geworden:
MINI Cooper S
- Laser Blue metallic
- Witte spiegels / dak
- Wielen; Crown spoke 17 inch, zilver (vooralsnog)
- Chili pakket
- Sportonderstel
- Witte knipperlichten
- LSD
- Bekleding: Cloth/leather Ray Carbon Black
- Colour line dark grey
- Interieurpanelen; brushed alloy
- Alarmsysteem klasse 3
- Chrome line exterieur
- Verwarmde buitenspiegels
Het heeft even wat hoofdbrekens gekost

MINI Cooper S
- Laser Blue metallic
- Witte spiegels / dak
- Chili pakket
- Sportonderstel
- Witte knipperlichten
- LSD
- Colour line dark grey
- Alarmsysteem klasse 3
- Chrome line exterieur
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
GEFELICITEERD in ieder geval met de aankoop!! Zeer goede keus!! Mooie opties.
(Alarm is wel een beetje zonde van je geld, het is niet nodig voor je verzekering en tegen het tijd dat jij of iemand anders bij je auto is als het alarm afgaat zijn de dieven/daders er al vandoor, maar goed als je dat er echt op wil hebben, gewoon doen!
)
Hoop echt dat je hem hebt de 25ste!!! Kan je meerijden met het ritje wat er speciaal voor is uitgezet!! En anders eentje van de dealer lenen misschien
Ik zet hem morgen in de lijst goed!? Moet er namelijk meteen vandoor en dat kan ieder moment zijn.Gebo schreef:Na 2 Coopers, (en tijdens de sneak preview helemaal verliefd te zijn geworden op de nieuwe S), is vandaag na een bod wat ik niet kon weigeren, de bestelling voor een nieuwe Cooper S gedaan!
Het heeft even wat hoofdbrekens gekost, maar het is het volgende geworden:
MINI Cooper S
- Laser Blue metallic
- Witte spiegels / dak
- Chili pakket
- Sportonderstel
- Witte knipperlichten
- LSD
- Colour line dark grey
- Alarmsysteem klasse 3
- Chrome line exterieur
GEFELICITEERD in ieder geval met de aankoop!! Zeer goede keus!! Mooie opties.
(Alarm is wel een beetje zonde van je geld, het is niet nodig voor je verzekering en tegen het tijd dat jij of iemand anders bij je auto is als het alarm afgaat zijn de dieven/daders er al vandoor, maar goed als je dat er echt op wil hebben, gewoon doen!

Hoop echt dat je hem hebt de 25ste!!! Kan je meerijden met het ritje wat er speciaal voor is uitgezet!! En anders eentje van de dealer lenen misschien

- hein
- Enthousiast
Bericht
foto's staan hier
alleen de 18' oz wielen er weer onder, chromenspiegelkappen erop, getinte voorramen en KONI FSD met H&R veren (-30mm) erop en hij is klaar
ha ha ha heb er vandaag al in gezeten. gisteren binnen gekomen bij renovaturbootje schreef:@hein: voor jouw komt het al aardig dichtbij! Ik ben heeeelemaal niet jaloers hoor!!!
foto's staan hier
alleen de 18' oz wielen er weer onder, chromenspiegelkappen erop, getinte voorramen en KONI FSD met H&R veren (-30mm) erop en hij is klaar
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow, wat een ding zeg! Die kleur colour line staat eigenlijk nog best wel goed
. Heel erg goed zelfs.
Nice ride. Ben benieuwd naar het eind-resultaat!

Nice ride. Ben benieuwd naar het eind-resultaat!

- Helenk
- Be Mini
Bericht
Hein ziet er inderdaad goed uit, 1 vraag je had toch witte knipperlichten (zoals de meesten), ik hoopte dat die oranje ballen in de koplampen ook zouden verdwijnen, maar die zijn er toch nog.
Sterkte met wachten, misschien rijden we wel gelijk......
Sterkte met wachten, misschien rijden we wel gelijk......
groet Henk
- Blont-007
- NMC Legend
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Enne, hier zal het wel niet bij blijven denk ik
Toch wel mooi he, dat zwart
Geen brembo's er meer onder dan!hein schreef:ha ha ha heb er vandaag al in gezeten. gisteren binnen gekomen bij renovaturbootje schreef:@hein: voor jouw komt het al aardig dichtbij! Ik ben heeeelemaal niet jaloers hoor!!!
foto's staan hier
Enne, hier zal het wel niet bij blijven denk ik

Toch wel mooi he, dat zwart

Onze sponsors