Nou ja, hoeven we (jullie althans nog even..) minder te sparen voor GP goodies straks

Geen navi, geen volauto airco, geen achterbank. Allemaal gewichtsbesparing denk ik...paddo schreef:Hm vreemd, inderdaad geen MF stuur (alhoewel cruise control inderdaad overbodig is met alleen maar plankgas).
Deze heeft ook geen volautomatische airco, is dat bewust? Verder wel een donders dik interieur
x 2peter schreef:Kan er niks aan doen maar het oogt als een slecht aftreksel van de 1e gen GP... Stoelmodel te lief/frivool, velgen ogen lomp doordat ze niet open gewerkt zijn. Lederen dash voegt niets toe op een "race" uitvoering. Had dan carbon gedaan.
Deze dingen gelden min of meer voor de vorige GP naturlijk dan ook......mushrop schreef:Diffusers, schroefset en wing kunnen we allemaal zelf al (en veel beter), dus dat voegt niks toe. Achterbank wieberen zijn we ook erg goed in hier en doe dan een serieuze rolbeugel achterin ipv dat laffe stokje...
Stond wel in de optielijst. Of dat bij de LCI nog zo was weet ik niet, maar de eerste jaren dus wel gewoon.boris_brznjef schreef:ik snap het ook niet want zelfs de nieuwe Golf R krijgt een mechanische sper. Maar heb jij er later een mechanische sper in geprakt??? Want deze stond niet op de optielijst toch? Ik weet in de laatste R53 nog wel maar die is ook rubbish
Onze sponsors