...ik ben er of straks of igg deze week ook nog even. Zal wel ff vragen voor je.
Wellicht een kleine groupbuy? ik zie zo'n instelling ook wel zitten

Auto moet warm zijn, batterij niet te leeg, ... blabla.Clubhouse schreef:Vind het raar dat mijn start/stop nu niet werkt, het is 10graden buiten!GeoBem007 schreef:Fredje toch, dat komt nog als je gewend bent aan je S
Start/stop werkt idd niet onder de 3.0° en nog enkele andere, omstandigheden (koude motor ed)
Dan maak ik mij ongerust om niets?GeoBem007 schreef:Auto moet warm zijn, batterij niet te leeg, ... blabla.Clubhouse schreef:Vind het raar dat mijn start/stop nu niet werkt, het is 10graden buiten!GeoBem007 schreef:Fredje toch, dat komt nog als je gewend bent aan je S
Start/stop werkt idd niet onder de 3.0° en nog enkele andere, omstandigheden (koude motor ed)
Zijn nog duizenden dingen dus als hij ff niet werkt, kan het geen kwaadMaar de voornaamste reden dat hij niet zal werken is <3° buiten..
Die van mij is vandaag ook niet in gang geschoten, moet ik toegeven
Airco uit, radio uit etc....crossbytje schreef:Is de binnentemperatuur al goed tegen het einde van de rit, of staat je airco nog op 3 of 4 streepjes te blazen.
Anders moet je de verwarming eens helemaal afzetten terwijl je rijdt, en dan opnieuw proberen.
(Nu moet ik ook zeggen dat de vervangwagen het de vorige keer ook niet deed, zelfs al stond de verwarming uit, reed ik 25km, was het 10 graden, etc etc. Daar scheelde ook iets mee...)
Onze sponsors