Nee hoor, laser blue wordt direct gemaakt! Lightning blue komt later.Helenk schreef:In Chilired zou de onze in week 45 geproduceerd worden en week 48 (Sinterklaas) geleverd worden, echter een aantal kleuren worden pas later gemaakt waaronder BRG, maar volgens mij geldt dat ook voor laser blue (en voor Pepper White, Nightfire red,Dark Silver en Lightning blue).turbootje schreef:@coopers-indiblue:
in aanvulling op mijn PM..hij wordt in week 45 geproduceerd, maar ik weet nog niet wanneer ik hem dan krijg!
De R56, wie heeft wat??
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Helenk:
Het klopt toch wel wat er in het lijstje staat op mijn eerste post over je nieuwe karretje?
Ja zie inderdaad, zoals Coen al zei het boekje dat je bij de preview hebt gekregen, de pagina waar links UITRUSTING boven staat, ga naar de rechterpagina, rechtsboven het plaatje, dat is zoals Coen het krijgt.Helenk schreef:Ik moest er ook even goed over nadenken, maar de deurpanelen zelf hebben de kleur van de stoelen, dus redwoodred in dit geval. Het booster red is ook niet leverbaar in deze combinatie, zie het schema dat Berthil een paar dagen geleden te voorschijn toverde, dat maakt een hoop duidelijk.MINIJCW schreef:Het deurpaneel is redwood red, de leren armsteun is dark silver net als dashboard, en de zilveren ring in de portieren zijn bij mij piano black. Als je die armsteun in rood besteld krijg je rooster red ja, maar dat staat dus absoluut niet.
Bij mij zijn de deurpanelen dus zwart, en wij hebbendaarbij de colourline crême gekozen.
Laat maar weten, voeg je aan het lijstje toe!hein schreef:mijn specs komen morgen
@Helenk:
Het klopt toch wel wat er in het lijstje staat op mijn eerste post over je nieuwe karretje?

- Helenk
- Be Mini
Bericht
@Helenk:
Het klopt toch wel wat er in het lijstje staat op mijn eerste post over je nieuwe karretje?[/quote]
Ja het klopt, heb sportbutton ook maar besteld.
Heb gisteren achtergrond op mijn computer veranderd van oude naar nieuwe model. Elke keer als ik de studeerkamer in loop word ik verwelkomd door een grote R56. Zij wordt steeds mooier, de verhoudingen kloppen heel goed. Kunnen haast niet wachten tot ze voor de deur staat!.
Het klopt toch wel wat er in het lijstje staat op mijn eerste post over je nieuwe karretje?[/quote]
Ja het klopt, heb sportbutton ook maar besteld.
Heb gisteren achtergrond op mijn computer veranderd van oude naar nieuwe model. Elke keer als ik de studeerkamer in loop word ik verwelkomd door een grote R56. Zij wordt steeds mooier, de verhoudingen kloppen heel goed. Kunnen haast niet wachten tot ze voor de deur staat!.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Volgens mij hebben meer toekomstig R56-eigenaren daar een beetje ernstig veel last van! (Helemaal als je net als ik vandaag je MINI weg moet doen...Helenk schreef:Kunnen haast niet wachten tot ze voor de deur staat!.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
! ahum...
Ben van de ene op de andere dag minifreak geworden!! Als de mijne niet voor december afgeleverd kan worden, dan wacht ik ook tot januari
en eind november is al zoooover weg...
Ikke helemaaaal niet hoorCooperS-indiblue schreef:Volgens mij hebben meer toekomstig R56-eigenaren daar een beetje ernstig veel last van!Helenk schreef:Kunnen haast niet wachten tot ze voor de deur staat!.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja zo is het! Dus nu kan ik ernaar gaan uitkijken!
Ik vind het nu al veel te lang duren....
@hein:
Waar blijf je nou? We zijn nieuwschierig welk model je in het zwart hebt genomen
Ik vind het nu al veel te lang duren....

@hein:
Waar blijf je nou? We zijn nieuwschierig welk model je in het zwart hebt genomen

- hein
- Enthousiast
Bericht
productie nummer: 5902228
productie week :45
levering week 48
Over de buitenkant van ik het zo uit met bernard, de binnenkant was wat moeilijker, maar volgens mij hebben we wel een speciale samengesteld
hier de specs:
MF 71 coopers r56
a25 astroblack
cloth/leather ray carbon black
17"crownspoke, maar die gaan onder de js001, de r56 krijgt de 18' oz velgen van de js001
asc+t
multifuntioneel stuurwiel
lederen sportstuur
spiegelkappen in chroom optie 405
elektr buitenspiegels met verwarming
geen type aanduiding
chrome line interieur, en exterieur, zonder chromen achterklep greep
visibility pakket
dak in carrosseriekleur
hemelbekleding anthraciet
colourline cream white
interieurpanelen pianoblack
sportbutton
extragetint glas achter
autom dimmende binnenspiegel
middenarmsteun voor
regensensor
autom airco
uitgebreid verlichtingspakket
radio boost cd
witte knipperlichten.
verdere modificaties:
MTH tuning leverbaar vanaf 12/2006
H&R verlagingsveren
zo dat is die dus geworden, het wachten kan beginnen
nou daar komt die dan! na 2 zwarte, een hot orange en een pw toch maar weer een zwarteCooperS-indiblue schreef:Ja zo is het! Dus nu kan ik ernaar gaan uitkijken!
Ik vind het nu al veel te lang duren....![]()
@hein:

productie nummer: 5902228
productie week :45
levering week 48
Over de buitenkant van ik het zo uit met bernard, de binnenkant was wat moeilijker, maar volgens mij hebben we wel een speciale samengesteld
hier de specs:
MF 71 coopers r56
a25 astroblack
cloth/leather ray carbon black
17"crownspoke, maar die gaan onder de js001, de r56 krijgt de 18' oz velgen van de js001

asc+t
multifuntioneel stuurwiel
lederen sportstuur
spiegelkappen in chroom optie 405
elektr buitenspiegels met verwarming
geen type aanduiding
chrome line interieur, en exterieur, zonder chromen achterklep greep
visibility pakket
dak in carrosseriekleur
hemelbekleding anthraciet
colourline cream white
interieurpanelen pianoblack
sportbutton
extragetint glas achter
autom dimmende binnenspiegel
middenarmsteun voor
regensensor
autom airco
uitgebreid verlichtingspakket
radio boost cd
witte knipperlichten.
verdere modificaties:
MTH tuning leverbaar vanaf 12/2006
H&R verlagingsveren
zo dat is die dus geworden, het wachten kan beginnen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo hehe, hij is er hoor! hahaha
Het is op de eerste pagina aangepast. Klinkt als een bijzondere combinatie! Ben reuze benieuwd hoe die word!
Had met Bernard al een wetje gelegt over welke kleur het ging worden, lijkt erop dat ik verloren heb!
Gefeliciteerd met de aankoop!! Levering echt in Week 48 of wacht je tot Januari? Een groepslevering (als het mee zit)!?!?
Verlaginsveren, ik heb ernaar gekeken, maar kon nog niks vinden! Wat kost zo'n setje als ik vragen mag?
Het is op de eerste pagina aangepast. Klinkt als een bijzondere combinatie! Ben reuze benieuwd hoe die word!
Had met Bernard al een wetje gelegt over welke kleur het ging worden, lijkt erop dat ik verloren heb!
Gefeliciteerd met de aankoop!! Levering echt in Week 48 of wacht je tot Januari? Een groepslevering (als het mee zit)!?!?
Verlaginsveren, ik heb ernaar gekeken, maar kon nog niks vinden! Wat kost zo'n setje als ik vragen mag?

- hein
- Enthousiast
Bericht
de prijs van de veren weet ik nog niet levering start in dec 2006
als ik in week 48 laat leveren ben ik wel de eerste
hahaha ja daar had bernard het al over, had die toch gelijk, bekleding is alleen stof/leer ray carbonblackCooperS-indiblue schreef:Zo hehe, hij is er hoor! hahaha

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wil hem ook graag verlagen, maar wil eerst even weten wat dat kost en hoever hij dan omlaag kan.
Ja, dan ben je de eerste, maar ja. Is het niet leuker om even op Coen en mij te wachten en een Group-levering te doen, met alle 3 een opvolgend kenteken?hein schreef:CooperS-indiblue schreef:Zo hehe, hij is er hoor! hahaha
hahaha ja daar had bernard het al over, had die toch gelijk, bekleding is alleen stof/leer ray carbonblack

Wil hem ook graag verlagen, maar wil eerst even weten wat dat kost en hoever hij dan omlaag kan.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Hein! gefeliciteerd kerel!
Je hebt weer een mooie samengesteld
En snel zeg! die levering na productie. Alles in 4 weken tijd
Sterkte met wachten en ben benieuwd wie er met je PW vandoor gaat
Je hebt weer een mooie samengesteld

En snel zeg! die levering na productie. Alles in 4 weken tijd

Sterkte met wachten en ben benieuwd wie er met je PW vandoor gaat

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors