Ik denk dat ik bij het oude neusje blijf.... ik weet niet wat ze gedaan hebben maar hij lijkt liever.... mijn vriendin zei meteen dat is een auto uit CARS (je weet wel dusny moet em in het echt zien naast die van ons...
Vanmiddag rond 16 uur bij Nederlandsche Bank, richting Utrechtsestraat: een gloednieuwe R56 rode Cooper met wit dak en witte bonnet stripes.
Wie zijn die geluksvogels...?
Lijkt wel een americaanse versie, zonder de oranje knipper in de achterlichten. In dat geval is het in Engeland een MUST om er oranje knippers op te monteren, want die MOET je daar hebben.
Raar is het in ieder geval wel en het zal zo te zien inderdaad een of ander testvoertuig zijn.
Wij moesten vandaag ff in de buurt zijn van rijswijk. En ja je raadt het al... Meteen even langs bmw nederland. Die gele r56 stond er nog steeds, de andere twee op de foto's van het begin van dit topic waren weggehaald. Helaasss... Toch was het even leuk om de nieuwe mini te zien!
Als je er langs rijdt richting de oprit van de snelweg, stond er naast die pilaar met de rode (cabrio?) erop ook nog een rode nieuwe. Of stond die er ook niet meer? (Misschien van mensen die daar werken die m gewoon mee naar huis nemen?)
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White