Nee verbruik maakt me ook niet zoveel uit. Maar het valt me gewoon op dat hij, in mijn geval dan, zo gruwelijk zuinig is ten opzichte van de vorige.
Het is nou ook weer niet zo dat ik overal 110 rechterbaan op de cruisecontrol rij, maar op mijn eigen manier, exact zoals bij m'n vorige.
Brandstof-verbruik
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb nu bijna mijn eerste tank leeg (laatste 2 streepjes staan nu rood) en ik heb ong. 390 km gereden.
Ik zou wel willen weten Kaj hoe jij 710 km met je R56 Cooper S rijd op een tank
!!!
Ben er n.l net speciaal voor naar de dealer gereden omdat ik dacht dat je ongeveer 650 km met een tank deed.
Ze vermelde me ook dat ie na ongeveer 1500 km zuiniger gaat rijden, dus hoop dat ie de 550 a 600 km per tank gaat redden in de toekomst

Ik zou wel willen weten Kaj hoe jij 710 km met je R56 Cooper S rijd op een tank

Ben er n.l net speciaal voor naar de dealer gereden omdat ik dacht dat je ongeveer 650 km met een tank deed.
Ze vermelde me ook dat ie na ongeveer 1500 km zuiniger gaat rijden, dus hoop dat ie de 550 a 600 km per tank gaat redden in de toekomst

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat hoorde ik net ook Maaij dat er maar 40 ltr. in gaat.
En dat zou natuurlijk ook kunnen Hans dat ze ervoor zorgen dat alle streepjes net branden maar dat er nog een tientje in zou kunnen.
Maar ik ga altijd uit van de goedheid van de mens dus hij zal wel helemaal vol gezeten hebben.
Denk dat het misschien ook met de nieuwigheid te maken heeft.
En dat zou natuurlijk ook kunnen Hans dat ze ervoor zorgen dat alle streepjes net branden maar dat er nog een tientje in zou kunnen.
Maar ik ga altijd uit van de goedheid van de mens dus hij zal wel helemaal vol gezeten hebben.
Denk dat het misschien ook met de nieuwigheid te maken heeft.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
je moet niet kijken hoeveel er in theorie in de tank gaat.
je moet op de pomp kijken als je hem weer volgooit , dan weet je precies hoeveel liter dat je gebruikt hebt.
je moet op de pomp kijken als je hem weer volgooit , dan weet je precies hoeveel liter dat je gebruikt hebt.
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Grtz,
Rob
Dat weet je dan toch alleen maar als je hem net zo vol doet als de vorige keer ( en dat is nu juist niet bekend )r53-d/silver schreef:je moet niet kijken hoeveel er in theorie in de tank gaat.

Grtz,
Rob
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Overigens als je echt gaat knallen is 1 op 2 rijden gemiddeld ook niet zo'n heel groot probleem. Bovendien rij ik niet zakelijk o.i.d. in die auto, maar puur voor de fun! Ik let er normaal niet zo op en vind het ook niet zo belangrijk. Zie het gewoon als een bonus-feature op dat geweldige wagentje!
Ja toen ik 710 op m'n meter zag staan met het laatste blokje wat keihard aan het knipperen was en ik volgens de boordcomputer nog 7 km kon rijden schrok ik ook wel even dat het zoveel was op de eerste tank. Ook mijn dealer vertelde dat het eventueel kon zijn dat hij onzuinig reed vanwege de inrijprocedure, maar als hij nu nog zuiniger word is het helemaal te gek voor woorden.florisvandam schreef:Heb nu bijna mijn eerste tank leeg (laatste 2 streepjes staan nu rood) en ik heb ong. 390 km gereden.![]()
Ik zou wel willen weten Kaj hoe jij 710 km met je R56 Cooper S rijd op een tank!!!
Overigens als je echt gaat knallen is 1 op 2 rijden gemiddeld ook niet zo'n heel groot probleem. Bovendien rij ik niet zakelijk o.i.d. in die auto, maar puur voor de fun! Ik let er normaal niet zo op en vind het ook niet zo belangrijk. Zie het gewoon als een bonus-feature op dat geweldige wagentje!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors