MR schreef:Oh jee...... nu komt het verhaal hoor!CooperS-lightningblue schreef:Uhuh hé BlonT?!MR schreef:Ik hoorde ook allemaal verhalen van dat je niet zo maar dat terrein op komt. Allemaal speciale beveiliging en zo.....![]()
![]()
MR

MR schreef:Oh jee...... nu komt het verhaal hoor!CooperS-lightningblue schreef:Uhuh hé BlonT?!MR schreef:Ik hoorde ook allemaal verhalen van dat je niet zo maar dat terrein op komt. Allemaal speciale beveiliging en zo.....![]()
![]()
MR
Tja, dat weet ik niet. Produktie week 13, dus ik denk dat hij ongeveer in week 16 wordt geleverd? Wanneer hij bij de dealer is... misschien week 15 dan?CooperS-lightningblue schreef:Wanneer moet die ongeveer bij de dealer staan?Peerkie schreef:Geef vooral een gil als je iets ziet dat op een smurf lijkt!
Laat maar niet doen, dat vonden ze niet zo strak geloof ik.MR schreef:Oh jee...... nu komt het verhaal hoor!CooperS-lightningblue schreef:Uhuh hé BlonT?!MR schreef:Ik hoorde ook allemaal verhalen van dat je niet zo maar dat terrein op komt. Allemaal speciale beveiliging en zo.....![]()
![]()
MR
Week 14 of 15 ja. Als ik in de buurt ben ga ik sjekken voor je!Peerkie schreef:Tja, dat weet ik niet. Produktie week 13, dus ik denk dat hij ongeveer in week 16 wordt geleverd? Wanneer hij bij de dealer is... misschien week 15 dan?CooperS-lightningblue schreef:Wanneer moet die ongeveer bij de dealer staan?Peerkie schreef:Geef vooral een gil als je iets ziet dat op een smurf lijkt!
Oeps......! Da's niet zo slim. Nu is het wachten op de eerste serie met Clubman modellen.....MINIJCW schreef:@MR, we zijn er toen wel op het terrein geweest. Was de aller eerste lading nieuwe R56 nog voor de introductie.. Door blont-007 haar charmes mochten we erop, maar geen foto's maken...wat we dus toch gedaan hadden en hier geplaatst. Die moesten dus direct verwijderd worden
Pardon! Foutje van me! Dan zou hij er theoretisch gezien op woensdag of donderdag toch zeker moeten staan!Peerkie schreef:Niet week 14 dus want die hebben we zojuist gehad
Ik zou bericht krijgen zodra Bernard meer wist, maar de MINI was in elk geval gewoon op schema.
Zeker!MR schreef:Oeps......! Da's niet zo slim. Nu is het wachten op de eerste serie met Clubman modellen.....MINIJCW schreef:@MR, we zijn er toen wel op het terrein geweest. Was de aller eerste lading nieuwe R56 nog voor de introductie.. Door blont-007 haar charmes mochten we erop, maar geen foto's maken...wat we dus toch gedaan hadden en hier geplaatst. Die moesten dus direct verwijderd worden
MR
Zodra we weten wanneer hij bij de dealer moet staan!Blont-007 schreef:MR schreef:Ik hoorde ook allemaal verhalen van dat je niet zo maar dat terrein op komt. Allemaal speciale beveiliging en zo.....CooperS-lightningblue schreef:Uhuh hé BlonT?!
Clubman mmm Kaj wanneer gaan we??
Roept u maar! Moet ook nog bericht krijgen van m'n nieuwe auto-sleutel, als ik hem dan ophaal kunnen we meteen eens kijken daar!Blont-007 schreef:Kaj wanneer weer eens? Moet toch wel iets anders te spotten zijn daaro.