Dikke doei met je Touareg W12
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik had tijdens Race2Raise regelmatig dat ik een Audi of BMW inhaalde en dat die vervolgens alles op alles zette om me weer in te halen omdat die Mini toch een klein deukje in hun ego opleverde...Sid schreef:leuk verhaal
zijlboot heeft ook eens met de cooper s turbo achter een cayenne turbo geplakt die er helemaal niks meer van begreep.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Vorige week met de mini op weg naar m'n werk. Gooit zo'n jaloerse bouwvakker net voor m'n neus zijnn busje op de linker baan. Ineens komt er een gast met een corrado van de meest rechtse baan helemaal naar links achter mij rijden. Busje gaat aan de kant, ik geef iets gas (in z'n 4) en ga keurig naar rechts. Ik zie de neus van die corrado omhoog komen en geef gelijk op gas, bye bye zwaai zwaai
Wat zal die een slechte dag gehad hebben, verloren van zo'n wijven autootje 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja lijkt wel alsof ze er respect voor hebbenèrcé schreef:haha, zo heerlijk. dat is ook het leuke van een mini. onverwacht snel, zonder agressieve reacties op te roepen. stukken minder afkeurende blikken dan met m'n bmw destijds

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Wordt je nu nog meer in je stoel gedrukt, hoe zit het met het benzineverbruik (veel minder zuining nu?)...
Ik hoor graag je reactie....
Wat voor verschillen merk je nou precies met voor en na de Beek tuning?èrcé schreef:hehehe, ik weet zeker dat die touareg met een 0-100 sprint sneller is, maar tussensprints zijn na een bezoekje aan beek echt fenomenaal met een MCS
Wordt je nu nog meer in je stoel gedrukt, hoe zit het met het benzineverbruik (veel minder zuining nu?)...
Ik hoor graag je reactie....