Er staat nu ook een chili red met zwart dak bij Mini Den haag, gave combo

Dat wordt een dik ding adriaan.. ik voel al een R55 meeting aankomen!

Dubbel cijfer-letter letter letter-cijferHans schreef:Hoezo wil je die kentekenreeks? Wordt dat heel anders dan..
... is goed voor de restwaarde van je auto!Hans schreef:Hoezo wil je die kentekenreeks?
Hehehe, dat is de mijne, als ik terug ben van mijn welverdiende vakantie ga ik er in rijden!Hans schreef:Ik was vandaag ff bij Mini Den haag en daar stond een Clubman S astro black met zilver dak en achterkant met zwarte 18inch works velgen en hot choclate leer binneninmooi ding maar bruin leer in een zwarte clubman is geen gezicht.. (althans niet mijn ding) had trouwens ook nog navi en het was een automaat.. dik ding dus..
Nope inruilwaarde maakt niet uit. Zit alleen tussen de oren van de eigenaar van de auto. In 99 hebben we ook een nieuwe kentekenreeks gekregen. Heeft geen enkel gevolg.mderijke schreef:... is goed voor de restwaarde van je auto!Hans schreef:Hoezo wil je die kentekenreeks?
Bij introductie van nieuwe kentekenreeks worden alle oude kentekens als "oud" gezien en dus ook minder waard in de inruil.
8 januari, jammer alleen dat Beek m niet meer kan chippen. Heeft hij die coolers op voorraad of moet ik er 1 bestellen?Hans schreef:Het is wel een dikke versie geworden! Zelf had ik nooit dat bruin leer genomen misschien is het een kwestie van wennen.. wel een dikke Clubman dit!automaat, works 18inch, works remmen, navi. etc.. we moeten echt een Clubman meeting houden in februari! Wanneer ga jij rijden? Ik 3-januari!
Voor die Alta cooler moet je nu even naar Beek rijden! Ze hebben een raceversie ervan laten bouwen! Nog een betere koeling! Helaas wel dezelfde prijs.. maar wel lichter!
Hij staat al klaar voor mijn Clubman
Hoi Peter, Volgens mij zit het ook tussen de oren van eventuele kopersZit alleen tussen de oren
Heb t hele boekje genomenemillio schreef:Dominator toegevoegd aan de lijst![]()
Nog verdere info over jouw uitvoering, interieur, exterieur?
Dikke wagen hoor....![]()
![]()
Die meet met de eerste R55's moeten we maar vlot regelen....(wel even wachten tot het blauwe monster van mij is gearriveerd hè!![]()
)