Mooie uitrusting, ik zou toch kijken of je niet voor navigatie kunt gaan (icm pdc, uitzicht naar achter blijft matig), is gewoon een lust voor het oog. Van dat systeem hebben we nog het meest plezier gehad, en icm pdc zie je het ook nog in beeld.
Kost een paar centen maar je hebt er erg veel plezier van en ziet er gewoon kek uit!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
de eerst mogelijke meet zal ik er zeker zijn. De navi + pdc is me gewoon te duur. ook qua bijtelling betreft. Hij is mij duur zat zo en ik zou niet weten welk optie ik zou willen schrappen.
En ja ik zal het succes met wachten zeker nodig hebben.
Gisteren wezen kijken, da's pas kwelling. Echt heel leuk om hem in het echt te zien, damn wat is dat interieur stijlvol!
Hij stond er net van de vrachtwagen Hij was vorige week vrijdag geleverd, deze week gaan ze hem verder afmaken:
- 17 inch cross spoke r90
- sportstripe zilver
- Chrome Spiegels,
- chromen bumberguards
- bruine hot chocolate: Stuur,
Versnellingspook + machet
Handrem + machet
verstralers in chroom
tankdop in chroom
Volgende week Dinsdag ga ik trouwen in mijn eigen auto!!!! 2 september Hoofddorp.
En zaterdag vrijgezellenfeest opweg met de eerste kilometers.
hoe blij ik ben?