dan wel ja, maar wie rijdt er nu 80 op de autoSNELweg?
als ik hier door de bebouwde kom tuf aan 50 op cruisecontrol, dan doet hij ook maar 3,2l/100km. Maar mijn gemiddelde blijft aan 5.5
Brandstof-verbruik
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
:-)
wat ik me eigenlijk afvraag is hoe men aan de cijfers komt die in de boekjes staan... niemand rijdt een cooper D gemiddeld aan 3,9l/100km...
wat ik me eigenlijk afvraag is hoe men aan de cijfers komt die in de boekjes staan... niemand rijdt een cooper D gemiddeld aan 3,9l/100km...
- Minilex
- 4 op een rij!
Bericht
heb alleen twee blonde agentes gezien, en die zaten op een paard
Tja..... maar dan moet er wel politie op de weg zijnMY00 schreef:Maximum snelheid is in zweden 110 en bij een overschrijding van 31 km/h of meer is het inleveren van het roze papiertje en hier komt dan nog een mega boete boven op.Heb trouwens in zweden stukken van 400km continu 150kmh gereden

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
750km snelweg + files, paar kilometers bebouwde kom: 4,8l/100km
Dat zie ik graag op mijn boordcomputer!
Dat zie ik graag op mijn boordcomputer!
- remco
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb uit betrouwbare bron wel eens vernomen dat motormanagement systemen zo slim zijn dat ze het standaard "testritje" herkennen en vervolgens armer gaan draaien. Zou me niks verbazen als dit echt zo is...
Das een vaste testprocedure die wordt uitgevoerd op een rollenbank. een x aantal seconden gas en dan steeds een versnellinkje omhoog. Dan weer remmen, zoveel seconden stationair, dan weer optrekken, etc, etc.crossbytje schreef::-)
Ik heb uit betrouwbare bron wel eens vernomen dat motormanagement systemen zo slim zijn dat ze het standaard "testritje" herkennen en vervolgens armer gaan draaien. Zou me niks verbazen als dit echt zo is...
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Onze sponsors