Je bedoeld die voor 25 Februari of de lijst toekomstig R56-eigenaren op pagina 1 in dit topic?Gebo schreef:Mocht er nog ruimte zijn op de lijst, hou ik me ook aanbevolen..
De R56, wie heeft wat??
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Zojuist antwoord van de dealer gekregen. Het is dus inderdaad niet mogelijk, misschien achteraf bij een spuiterij proberen. Wel jammer, die dikke chromen ringen rondom de koplampen vind ik eigenlijk het minst mooie aan de autoMINIJCW schreef:Dit zal niet direct van de fabriek mogelijk zijn. Zelfs bij JCW blijven ze chrome. Misschien dat je achteraf van die ringen kan bestellen die je dan moet laten spuiten.Ik zou alleen nog de grote chromen ringen rondom de koplampen in dezelfde kleur als de auto willen hebben (vind ik wat agressiever en sportiever). Hier moet ik nog antwoord op krijgen
In ieder geval van harte gefeliciteerd en nog eventjes wachten

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog sorry dat ik je nou 2 keer vergeten ben op de lijst te zetten, dan komt er teveel tussen en vergeet ik het....
Die van jou gaat ook goed komen! Goede opties erop!
Je staat erop! Kan alleen niks vinden over productie en levering, kan dat kloppen of heb ik weer met m'n neus zitten kijken?Gebo schreef:@ CooperS-indiblue: idd, de lijst met toekomstige feestvarkensop pagina 1
![]()
Bij voorbaat

Nog sorry dat ik je nou 2 keer vergeten ben op de lijst te zetten, dan komt er teveel tussen en vergeet ik het....

Die van jou gaat ook goed komen! Goede opties erop!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het productie Januari is dan kan je waarschijnlijk nét meerijden 25 Februari met de rit!
Je dealer moet dan maar jou auto voor laten gaan bij het rij-klaar-maken! 
Zie trouwens dat je je parking hebt aangepast! Ben benieuwd naar het plaatje
!
Kan het wel bijhouden, maar ik heb zoveel dingen aan m'n hoofd dat ik het gewoon keihard was vergeten...Gebo schreef:@ CooperS-indiblue:
Heyy, helemaal super! Mooi toch, dat er zo veel R56's verkocht worden dat je het gewoon niet meer bij kunt houden!!![]()
Productie staat voorlopig op "januari", maar definitieve data krijg ik hopelijk binnenkort! Laat ik het je even weten!

Als het productie Januari is dan kan je waarschijnlijk nét meerijden 25 Februari met de rit!

Zie trouwens dat je je parking hebt aangepast! Ben benieuwd naar het plaatje

- Mellowyellow
- Nieuwsgierig
Bericht
Kleur nog te bepalen.
Besteld, Mini Cooper, (Oolbekkink) kleur nader te bepalen, waarschijnlijk Mellowyellow.
Beslissing valt na e.e.a. bij Amsterdamse dealer te bekijken.
Wit dak (met Finish vlag)
Spiegels wit (met finish vlag)
17" Crown Spoke wit
Bonnet stripes wit
Extra verstralers
Chili pakket
Sport onderstel
Chrome line interieur pakket
Color line Mellow yellow
Witte knipperlichten
Alarm kl.3
Hifi luidsp.syst.
Produktiedatum "onbekend"
Eventueel JCW sportstoelen, zitten in onze huidige ook, maar de nieuwen zien er nog beter uit. Zien of we met de prijs iets (inruil oude exempl.) kunnen doen.
Onder onze huidige zit een sportuitlaat van Magnex (cat.back) zoiets moet er ook weer onder komen. Het huidige exemplaar komt binnenkort in de aanbieding.
P.s. Mijn naam "mellowyellow" was er eerder als de officiele kleur, en is ontstaan als geintje naar aanleiding van de kleur van onze huidige Mini.
Beslissing valt na e.e.a. bij Amsterdamse dealer te bekijken.
Wit dak (met Finish vlag)
Spiegels wit (met finish vlag)
17" Crown Spoke wit
Bonnet stripes wit
Extra verstralers
Chili pakket
Sport onderstel
Chrome line interieur pakket
Color line Mellow yellow
Witte knipperlichten
Alarm kl.3
Hifi luidsp.syst.
Produktiedatum "onbekend"
Eventueel JCW sportstoelen, zitten in onze huidige ook, maar de nieuwen zien er nog beter uit. Zien of we met de prijs iets (inruil oude exempl.) kunnen doen.
Onder onze huidige zit een sportuitlaat van Magnex (cat.back) zoiets moet er ook weer onder komen. Het huidige exemplaar komt binnenkort in de aanbieding.
P.s. Mijn naam "mellowyellow" was er eerder als de officiele kleur, en is ontstaan als geintje naar aanleiding van de kleur van onze huidige Mini.
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi auto! Zet je meteen in de lijst! Weet je toevallig welke dashboardpanelen je gekozen hebt?
Re: Kleur nog te bepalen.
Dat is een teken dat je Mellow Yellow moet nemen!Mellowyellow schreef: P.s. Mijn naam "mellowyellow" was er eerder als de officiele kleur, en is ontstaan als geintje naar aanleiding van de kleur van onze huidige Mini.

Mooi auto! Zet je meteen in de lijst! Weet je toevallig welke dashboardpanelen je gekozen hebt?

- èrcé
- Be Mini
Bericht
Even een kleine update voor de productie en levertijd van m'n mini (zodat het lijstje aangepast kan worden): hij wordt deze week gebouwd en eerste of tweede week januari geleverd (ligt er een beetje aan of hij begin of eind volgende week op transport gaat).
Spannend! En had ik al gezegd dat ik niet kan wachten?
Spannend! En had ik al gezegd dat ik niet kan wachten?
- Mellowyellow
- Nieuwsgierig
Bericht
Interieurpanelen
Zaterdag naar A'dam om de kleur te bekijken.
Interieurpanelen zijn 04BC Fluid Silver.
Prijzen van Works stoelen zijn nog T.B.A. dus nog niet bekend.
Hartelijk dank voor al jullie positieve reacties.
Interieurpanelen zijn 04BC Fluid Silver.
Prijzen van Works stoelen zijn nog T.B.A. dus nog niet bekend.
Hartelijk dank voor al jullie positieve reacties.
Rally Team Moree powered by Human Racing.