Gelukkig... dan ben ik niet de enige...TDHS schreef:En de ruitenwissers snap ik nog niet helemaal.

Ik weet dat wanneer je stil staat, de interval langer is dan wanneer je rijdt...
thanx! en als je eenmaal op de zijknop duwt gaat ie aan in de stand 1. druk je er weer op gaat ie weer uit.smetje schreef:in het begin ook me zitten prutsen met die ruitenwisser.
aanzetten is stand omhoog, dan gaat ie in 2de versnelling.
als je op de knop opzij drukt gaat hij naar stand 1 en als je nog eens drukt gaat hij uit
Ja is bij mij ook zo. Ik denk omdat de achterkant ook zo rechts dat hij daardoor het meeste water opvangtTDHS schreef:thanx! en als je eenmaal op de zijknop duwt gaat ie aan in de stand 1. druk je er weer op gaat ie weer uit.smetje schreef:in het begin ook me zitten prutsen met die ruitenwisser.
als je op de knop opzij drukt gaat hij naar stand 1 en als je nog eens drukt gaat hij uit
wordt jullie achterkant van de auto ook zo snel vies op de snelweg in deze tijd?
Op de knop is het regensensor bij ons.. Maar ik weet niet hoe dat bij de niet-regensensor modellen zit!smetje schreef:in het begin ook me zitten prutsen met die ruitenwisser.