Tering, Sliedrecht wordt weer een stukje mooier met zo'n bak.
Hoewel zal niet uitmaken de js0001 is net zo mooi.
De R56, wie heeft wat??
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hé Hein,
Gefeliciteerd
met je nieuwe aanwinst. Wederom een top Mini zo aan het lijstje te zien.
Ben erg benieuwd hoe tie er in het echie uit zal zien.
Ga lekker elke dag naar Renova in december.
Fotocamera in de aanslag, Spyda is back.
@Bernard, ga je jouw samengestelde hier ook nog posten?
Die zit vol met toeters en bellen heb ik gehoord.
Je bleef maar klikken op die lijst met accessoires hoorde ik. 
Gefeliciteerd

Ben erg benieuwd hoe tie er in het echie uit zal zien.

Ga lekker elke dag naar Renova in december.

Fotocamera in de aanslag, Spyda is back.

@Bernard, ga je jouw samengestelde hier ook nog posten?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bernard kreeg ook een hele mooie of hij dat nou wilde of niet, met een schitterende (uch uch) combinatie.
O god toch! Moet er echt voor zorgen dat jij hem niet eerder ziet dan ik, anders hoor ik dat de rest van m'n leven, helemaal als je ook nog een foto hebt met bewijs erop!Blont-007 schreef:Hé Hein,
Gefeliciteerdmet je nieuwe aanwinst. Wederom een top Mini zo aan het lijstje te zien.
![]()
Ben erg benieuwd hoe tie er in het echie uit zal zien.![]()
Ga lekker elke dag naar Renova in december.![]()
Fotocamera in de aanslag, Spyda is back.![]()
@Bernard, ga je jouw samengestelde hier ook nog posten?Die zit vol met toeters en bellen heb ik gehoord.
Bernard kreeg ook een hele mooie of hij dat nou wilde of niet, met een schitterende (uch uch) combinatie.

- hein
- Enthousiast
Bericht
heb al tegen bernard gezegd dat die extra koffie in moet slaan, in december komen we elke dag langs
@ blond007Blont-007 schreef:Hé Hein,
Gefeliciteerdmet je nieuwe aanwinst. Wederom een top Mini zo aan het lijstje te zien.
![]()
@Bernard, ga je jouw samengestelde hier ook nog posten?Die zit vol met toeters en bellen heb ik gehoord.
heb al tegen bernard gezegd dat die extra koffie in moet slaan, in december komen we elke dag langs

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja en dat dan op z'n minst 2 maanden (December en Januari) lang!hein schreef:Blont-007 schreef:Hé Hein,
![]()
@ blond007

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Komen nooit meer van ons af.
Das nou jammer.
CooperS-indiblue schreef:Ja en dat dan op z'n minst 2 maanden (December en Januari) lang!hein schreef:Blont-007 schreef:Hé Hein,
![]()
@ blond007
Komen nooit meer van ons af.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
volgens mij is dat dan ook zo! Is m'n auto al verkocht?
Avonertim schreef:Ida, ik zal je het sterker vertellen: wanneer jullie een week niet langs zijn geweest dan krijg ik een leeg gevoel van binnen en dan ga ik haast denken dat er iets mis is.....Komen nooit meer van ons af.Das nou jammer.

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iig niks mis met mij, je hebt me vandaag nog gezien
En dat word alleen nog maar erger
Maar een babbeltje bij jullie is altijd gezellig, daarom was voor mij de keuze heel makkelijk de nieuwe mini bij jullie te kopen, ondanks dat je dacht dat ik de laatste zou zijn die voor een nieuwe ging

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een kleine tip maar niet geheel onbelangrijk.. Jullie weten dat de sper pas vanaf januari als optie leverbaar is.. aangezien jullie allemaal meer vermogen willen.. (coen, hein, kaj) misschien handig om je auto produktiedatum januari laten leveren, ja ik weet het weer een paar weken langer, maar de grootste handicap van de cooper-s was: Tractie! en daar heeft deze nieuwe R56 ook last van (zie autovisie) dit lijkt mij de beste optie voor de cooper-s want die sper doet wonderen zeker met koud/nat weer.. en ook voor later met inruil, ik zal ook nooit meer een cooper-s willen zonder sper
Het is maar dat jullie het weten..
maar als je dadelijk voor een stoplicht staat met je 210pk en er staat een standaard cooper-s (met sper) naast je, weet ik al wie er wint

maar als je dadelijk voor een stoplicht staat met je 210pk en er staat een standaard cooper-s (met sper) naast je, weet ik al wie er wint

Onze sponsors