De weg naar huis loopt behoorlijk omhoog dus enige hulp bij gladheid/sneeuw in de winter kan geen kwaad

Bedankt voor de snelle infoMarcel Always Open schreef:In Nederland hebben we geen "DTC" (Dynamic Traction Control code S05DT)
We hebben wel gewoon DSC (dynamic stability control; code S0210) waarin tractioncontrole inbegrepen zit.
DTC = Dynamic traction controlSicco schreef:Misschien wel een idee om eerst al die afkortingen eens te verduidelijken.
misschien wel een idee om eerst alle posts te lezenSicco schreef:Misschien wel een idee om eerst al die afkortingen eens te verduidelijken.
of je gebruikt Google...Marcel Always Open schreef:misschien wel een idee om eerst alle posts te lezenSicco schreef:Misschien wel een idee om eerst al die afkortingen eens te verduidelijken.![]()
![]()
In dat geval is zonder denk ik ook de beste keus.Spollie schreef:Toen ik mijn MINI Cooper S bestelde in juli 2010 vertelde de verkoper dat er geen verschil in hoogte was bij wel of geen sportonderstel. Dit was voor mij de reden dat ik het toen niet heb genomen.
Onze sponsors