Eerste ongecamoufleerde foto's MINI Clubman S
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
3 deurs uitvoering : misschienJenkins schreef:Net als de BMW 1-serie:
4 deurs uitvoering: Nee dank je!
2 deurs uitvoering: Yes please!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, ziet er heel apart uit, maar je zou haast zeggen "net als de klok in het interieur een beetje TE groot" 

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik wordt er eerlijk gezegd ook niet warm of koud van!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
.
Volgens mij zijn er meerdere mensen het volledig met mij eens
Al zet je er 25 inch velgen onder, verlagen en weet ik veel wat.........ik blijf het een afschuwelijk ding vinden en zal zeker nooit mijn Cooper S hier voor inruilenèrcé schreef:Hmmmm, nu vind ik hem opeens wel heel erg bruut... Inderdaad, verlagen en donkere ramen en minimaal 18 inch er onder. Juist dat zilverkleurige aan de achterkant maakt hem geweldig... nu nog vierwiel/achterwielaandrijving er op en inruilen maar

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel als 'ie achterwiel aandrijving heeft zoals èrcé schrijft!M-iNdO schreef:Al zet je er 25 inch velgen onder, verlagen en weet ik veel wat.........ik blijf het een afschuwelijk ding vinden en zal zeker nooit mijn Cooper S hier voor inruilenèrcé schreef:Hmmmm, nu vind ik hem opeens wel heel erg bruut... Inderdaad, verlagen en donkere ramen en minimaal 18 inch er onder. Juist dat zilverkleurige aan de achterkant maakt hem geweldig... nu nog vierwiel/achterwielaandrijving er op en inruilen maar.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors