Clubman bij Beek

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2007, 07:49

Hans schreef:Ik ben echt wel tevreden met de power van de GP :s
Alleen met het verbruik niet, ik rij gewoon teveel kilometers voor de GP
Clubman D lekker laag verbruik en lage toeren met cruisen op de snelweg 8)
Als je een Cooper S gewoon netjes in rijd en er rustig mee op de snelweg aan het cruisen bent dan heeft deze (voor een Cooper S) al een ultra zuinig verbruik. Dan kan je het gas nog eens lekker diep intrappen als je zin hebt en lekker raggen. Kan met de Cooper D ook wel, maar dan liever de power van een Sje onder m'n kont.
Bovendien is het verschil in prijs tussen benzine en diesel inmiddels niet echt de moeite meer. Bij de Avia hier (goedkoop normaal gesproken) 1,11 euro voor een litertje diesel en 1,42 euro voor een litertje 95.
Misschien zal een Beekje hem wel nog zuiniger maken? :wink:
Hans schreef:Niks is zo veranderlijk als hans :lol:

Het gaat een Clubman Cooper-S worden.. 8)
:mrgreen:
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2007, 08:19

@Maaij, stuur jij Benito ook nog even een mailtje.. Jij bent daar een vaste klant! Ik heb nog niks gehoord :? Zeg maar dat we ze samen kopen ofzo..
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 nov 2007, 12:03

Clubman Cooper S dus. Hans. Uitstekende keuze!!! En ik kan het weten, want ik heb zelf een gewone MINI Cooper S, hahahaha. Jij krijgt dus een lastpaard met een snaarstrak stuurkarakter en natuurlijk nog eens een geweldig uiterlijk. Ik heb nog de 2007 uitvoering, zonder al die energie-dingen, maar rijd er gemiddeld 1 op 14,3 mee. Lang leve de boord-computer die me dat weet te vertellen. Ik vind het een geweldig zuinig verbruik, want af en toe trek ik toch best lekker door. Op de snelweg daalt het verbruik nog aanzienlijk en op B-weggetjes, waarbij je niet harder dan 80 mag rijden, kom ik op iets van 1 op 19. Mijn vorige auto, een Volkswagen Lupo GTI, die beduidend minder vermogen had door het ontbreken van een turbo, was iets onzuiniger in het gebruik en presteerde beduidend minder.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2007, 13:16

Hans schreef:Niks is zo veranderlijk als hans :lol:

Het gaat een Clubman Cooper-S worden.. 8)
Gaaf Hans, join the Club(man S) zou ik zeggen. :feest

P.S. Ben je er al uit wat betreft de specs ?
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2007, 16:37

Hij is al besteld :wink:
pepper white chili
aero bumper etc..
zie ander topic
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

10 nov 2007, 17:17

Vandaag even bij de dealer geweest.

De Clubman is echt gaaf! Vooral DS/zilver 8)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2007, 19:09

Ojee.. :lol:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2007, 19:46

Hot choclate is toch ook wel erg gaaf! Maar de donker rode zoals deze in de brochure staat mag er ook wezen.

Ben benieuwd hoeveel mensen deze kleuren zullen nemen.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

10 nov 2007, 19:57

ik vind ook de donkerrode mooier dan de chili red. Bij chili red staat de zwarte C stijlen vanachter te zwaar vind ik.
Afbeelding
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 nov 2007, 21:46

Ik was ook bij de MINI-dealer vandaag. Leuke housemuzie, lekkere hapjes, wijntje en de Clubman.

Hier mijn menig over die Clubman:
Instappen voor een achterpassagier, ook rechts, is nog steeds redelijk lastig. Je moet je nog steeds in wat rare bochten wringen om op de goede plek te komen. En wat me behoorlijk stoorde, was de veiligheidsgordel voor de voorpassagier. Je moet echt uitkijken dat je er niet over struikelt als je naar achteren gaat. Als je eenmaal zit en de voorstoel staat niet helemaal naar achter, zit je uitstekend; je kan heel ruim en heel breeduit zitten. Ik vind ook de bagageruimte behoorlijk groot en ik vind de afdekking heel erg snugger in elkaar gezet. De toegangsdeurtjes vind ik ook al heel slim in geconstrueerd en in je buitenspiegels heb je van die randen toch niet al te veel last. Je hebt bovendien natuurlijk ook nog je zijspiegels.

Al met al, een knap karretje hoor. Ziet er gaaf uit en schijnt heel erg goed te rijden. Ik denk wel dat ie iets minder levendig in de bergen zal zijn omdat ie langer is.

Groetjes van Sicco
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 nov 2007, 22:52

Ook wij waren bij de MINI-dealer vandaag, maar dan in de Antwerp MINI-store. De clubman is toch wel erg in trek, iedereen komt een kijkje nemen. Ik vind vooral de zijdeurtjes en achterdeurtjes erg leuk.

Hot chocolade is erg speciaal en toch chique !
Jammer genoeg de donkerrode niet in het echt kunnen bewonderen.
Ik ben ook bang dat het gewone rood niet meer besteld zal worden, maar dat ieder die voor rood gaat toch voor de nieuwe kleur zal kiezen (iets specialer).

Groetjes, :)(
Francisca
Francisca uit Axel.
jbcola
Brugse zot

11 nov 2007, 16:19

Afbeelding
Afbeelding

Zo mogen ze die anders direct voor mijn deur afzetten hoor :-PP
Mis alleen de aero bumper.... :s
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 nov 2007, 19:53

Aero achter heeft die niet nodig.. voor wel! Weet iemand wat zo'n losse aero voorbumper kost? Mijn dealer vraagt er €1000,- voor incl. works grill dan.. best veel geld vind ik :?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 nov 2007, 19:57

zegt iemand die een gp en een dax rijdt......
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 nov 2007, 20:30

Tja.. groeit bij mij ook niet op mijn rug :wink:

Terug naar “MINI-talk”