Staat echt heel goed ja!!
denk dat ik mijn JCW R105 maar af ga bestellen voor mijn clubman!!
ff bellen of dat nog mogelijk is!!
Hoe zouden ze staan in t zwart???
Gr. Olaf
19 inch onder een R56
- modena
- Be Mini
Bericht
Is het weer een zwarte.
gr.Jack
Hoy Olaf ik zie je regelmatig rijden,dus je hebt een clubman besteld gefeliciteert.Olaf schreef:Staat echt heel goed ja!!
Gr. Olaf
Is het weer een zwarte.
gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb jou eerlijk gezegd nog nooit zien rijden! maar wat een gave velgen zeg!! ben nu ook aan het twijfelen.. heb de r105 in t zwart besteld! maar deze zijn zo mooi!!
heb een witte clubman besteld, vandaar ook zwarte velgen! heb jij je velgen bij BSS besteld in roosendaal?? Weet je of ze ook in zwart leverbaar zijn?
Gr. Olaf
Hey Jack,modena schreef:Hoy Olaf ik zie je regelmatig rijden,dus je hebt een clubman besteld gefeliciteert.Olaf schreef:Staat echt heel goed ja!!
Gr. Olaf
Is het weer een zwarte.
gr.Jack
heb jou eerlijk gezegd nog nooit zien rijden! maar wat een gave velgen zeg!! ben nu ook aan het twijfelen.. heb de r105 in t zwart besteld! maar deze zijn zo mooi!!
heb een witte clubman besteld, vandaar ook zwarte velgen! heb jij je velgen bij BSS besteld in roosendaal?? Weet je of ze ook in zwart leverbaar zijn?
Gr. Olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
nee ik heb ze bij reedijk in Streien besteld,ik kom daar al jaren en OLaf ze zijn er niet in het zwart(je kunt ze wel laten spuiten natuurlijk)
gr.Jack
gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
denk dat ik ze dan maar zwart laat spuiten.
heb net nog even op de site gekeken maar 19 onder de r53 staat echt lelijk!!
Gr. olaf
ja zal wel is wat prijzen op gaan vragen, wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag??modena schreef:nee ik heb ze bij reedijk in Streien besteld,ik kom daar al jaren en OLaf ze zijn er niet in het zwart(je kunt ze wel laten spuiten natuurlijk)
gr.Jack
denk dat ik ze dan maar zwart laat spuiten.
heb net nog even op de site gekeken maar 19 onder de r53 staat echt lelijk!!
Gr. olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
heb je op de site van kanh gekeken daar staat een R53 met 19 inch ja,op die auto lijkt het we 20inch he (bizar groot misschien te ja).
Ik weet niet wat het set precies kost want ik heb er een set 19 inch van die peugeot 207 op ingeruild(ik schat 22-2300 euro)
gr.Jack
Ik weet niet wat het set precies kost want ik heb er een set 19 inch van die peugeot 207 op ingeruild(ik schat 22-2300 euro)
gr.Jack
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
2200 - 2300 euro, dat kosten die jcw die ik heb besteld ook, morgen maar even een belletje naar de dealer... kijken of ze nog afbesteld kunnen worden!
Gr. Olaf
ja die ziet er niet uit joh!! echt gewoon veel te groot! Maar bij jou staat het echt goed!! ik denk dat die het gaan worden!!modena schreef:heb je op de site van kanh gekeken daar staat een R53 met 19 inch ja,op die auto lijkt het we 20inch he (bizar groot misschien te ja).
gr.Jack
2200 - 2300 euro, dat kosten die jcw die ik heb besteld ook, morgen maar even een belletje naar de dealer... kijken of ze nog afbesteld kunnen worden!
Gr. Olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
[quote="smartie"]Past ook nog best zeg....lekker gevuld hoor
ps. zie ik daar een kwekerij op de achtergrond? hobby of professioneel?[/quote
ik kweek niks alleen verkopen en dat is mijn professioneel.
gr.Jack

ik kweek niks alleen verkopen en dat is mijn professioneel.

gr.Jack
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
mmm mocht je nog potgrond nodig hebben
modena schreef:smartie schreef:Past ook nog best zeg....lekker gevuld hoor![]()
ik kweek niks alleen verkopen en dat is mijn professioneel.![]()
gr.Jack
mmm mocht je nog potgrond nodig hebben

Regards
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
op de foto, is die daar al verlaagd?? en rijd dat nog een beetje of is het lastig??
Gr. Olaf
waarschijnlijk week 16 leveren.. ja een S!! Denk ook wel dat het gaaf zal staan!!modena schreef:waneer krijg je de nieuwe clubman komtie van Renova???Breda.
Het zou wel dik staan onder een clubman denk ik,is het ook een S??
gr.Jack
op de foto, is die daar al verlaagd?? en rijd dat nog een beetje of is het lastig??
Gr. Olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
Ik heb vandaag de nieuwe VW Scirocco gezien dat word waarschijnlijk de opvolger van de golf GTI volgend jaar dan hoor.
IK ga vrijdag naar geneve daar staat tie in levende lijve.
gr.Jack
Olaf hij is 3,5 cm verlaagt en ja rijd het nog een beetje,je levert natuurlijk wel heel wat comfort in maar we rijden er niet veel km mee(zo n 10000 per jaar)hij is als tweede auto he.Olaf schreef:waarschijnlijk week 16 leveren.. ja een S!! Denk ook wel dat het gaaf zal staan!!modena schreef:waneer krijg je de nieuwe clubman komtie van Renova???Breda.
gr.Jack
Gr. Olaf
Ik heb vandaag de nieuwe VW Scirocco gezien dat word waarschijnlijk de opvolger van de golf GTI volgend jaar dan hoor.
gr.Jack
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik rijd er ongeveer 40 - 50.000 km mee per jaar!! en vind mn cooper nu al net een kart met mn 18 inch!
Wel erg jammer, want het zier er zoooo vet uit!!
Die scirocco ziet er inderdaad erg goed uit!! (maar er gaat toch echt niks boven de mini!!
) Mijn broer rijd ook een golf V gti (met 325 pk getuned door JD engeneering)
Gr. Olaf
Ja kijk dan is het gekke werk!!modena schreef:Olaf hij is 3,5 cm verlaagt en ja rijd het nog een beetje,je levert natuurlijk wel heel wat comfort in maar we rijden er niet veel km mee(zo n 10000 per jaar)hij is als tweede auto he.Olaf schreef:waarschijnlijk week 16 leveren.. ja een S!! Denk ook wel dat het gaaf zal staan!!modena schreef:waneer krijg je de nieuwe clubman komtie van Renova???Breda.
gr.Jack
Gr. Olaf
gr.Jack

Wel erg jammer, want het zier er zoooo vet uit!!
Die scirocco ziet er inderdaad erg goed uit!! (maar er gaat toch echt niks boven de mini!!

Gr. Olaf
Onze sponsors