AC Schnitzer Clubman
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
is dat een powerbox die de échte ECU eigenlijk 'voorliegt' of iets anders?
Beek Autoracing is anders wel top als het op MINI tuning aankomt!
Beek Autoracing is anders wel top als het op MINI tuning aankomt!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
of je laat het bakje wegnemen.
Garantie ben je in principe kwijt dan.. maar een aantal dealer staan wel achter tuning..Olaf schreef:@hans, oke dus Beek is al wel een stukje verder... maarre hoe zit het nou met garantie etc?? die vervalt gewoon als je em bij Beek onderhanden laat nemen?
Gr. Olaf
of je laat het bakje wegnemen.
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Bij M7 Tuning hebben ze hem al op 350 Nm gekregen met de standaard bak, koppeling er door in no time
ik wil max 280-290 Nm, gelijk met de JCW II dus.PEPI schreef:310Nm is wat veel denk ik voor de originele bak... En het pk vermogen ?? hoeveel zou dat bedragen ??
Bij M7 Tuning hebben ze hem al op 350 Nm gekregen met de standaard bak, koppeling er door in no time
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Ik wil ook niet meer koppel, maar wat ik eigenlijk vroeg was het pk vermogen. Gewoon voor de lol...William Blake schreef:ik wil max 280-290 Nm, gelijk met de JCW II dus.PEPI schreef:310Nm is wat veel denk ik voor de originele bak... En het pk vermogen ?? hoeveel zou dat bedragen ??

- modena
- Be Mini
Bericht
[quote="Hans"]Beek komt tot 310nm misschien kan dat evt omlaag. Maar er rijden genoeg 2006/2007 R56's rond met de tuning van Beek en dat gaat top!
30-mei wordt mijn Clubman weer onder handen genomen..
ben benieuwd[/quote
ik ben ook bij Beek geweest met de mijne,ik ben er super tevreden over het is een heel verschil met een orginele de motor pakt veel harder aan .
ik heb ook gemeten met een orginele r56 S en het verschil is aanzienlijk zeker in de vierde,vijfde en zesde versnelling(ik rij ook nog met 19 inch en de ander S met de 17 inch)dus daarom denk ik dat de vermogenwinst aanzienlijk is(hij is niet op de bank geweest!!).
gr.Jack
30-mei wordt mijn Clubman weer onder handen genomen..

ik ben ook bij Beek geweest met de mijne,ik ben er super tevreden over het is een heel verschil met een orginele de motor pakt veel harder aan .
ik heb ook gemeten met een orginele r56 S en het verschil is aanzienlijk zeker in de vierde,vijfde en zesde versnelling(ik rij ook nog met 19 inch en de ander S met de 17 inch)dus daarom denk ik dat de vermogenwinst aanzienlijk is(hij is niet op de bank geweest!!).
gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
mijn doel is rond de 215 pk, koppel max 280-290 nm
AC S 226 pk puur software + andere einddempers.Hans schreef:214pk zonder grote intercooler en 228pk met intercooleren gewoon met standaard uitlaat en luchtfilter!!
mijn doel is rond de 215 pk, koppel max 280-290 nm
- ArjandeV
- Enthousiast
Bericht

http://www.ac-schnitzer.de/en/mini/pop- ... -standard/
en deze met:
http://www.ac-schnitzer.de/en/mini/pop- ... schnitzer/
Deze is zonder: Klinkt overigens ook al vet hoor

http://www.ac-schnitzer.de/en/mini/pop- ... -standard/
en deze met:
http://www.ac-schnitzer.de/en/mini/pop- ... schnitzer/
R53 

- Walter_R
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Autobild test AC Schnitzer Cooper S Clubman
Autobild heeft de AC Schnitzer Cooper S Clubman getest! Zie Link voor artikel:
Autobild.de
Quote: Geänderte Motorelektronik, spezielle Ansaugleitung und ein neuer Nachschalldämpfer entlocken dem Vierzylinder 51 Mehr-PS und 25 Extra-Newtonmeter. So bewältigt der Clubman dank sattem Durchzug alle Alltagsaufgaben im sechsten Gang.
Autobild.de
Quote: Geänderte Motorelektronik, spezielle Ansaugleitung und ein neuer Nachschalldämpfer entlocken dem Vierzylinder 51 Mehr-PS und 25 Extra-Newtonmeter. So bewältigt der Clubman dank sattem Durchzug alle Alltagsaufgaben im sechsten Gang.