210 PK voor de R55 !
- William Blake
- Bijna verslaafd
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ik vraag mij af die AC S kit is dat puur software + uitlaat of komt daar nog iets bij?
bvb intercooler
bvb intercooler
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is wat ik van de nederlandse ACS tuner heb ontvangen:
Sinds deze week zijn de prijzen bekend en (beter nog) kunnen de tuningsets voor de Clubman Cooper S ook geleverd worden. De tuningset bestaat uit een additionele powerbox , een speciale luchtaanzuigleiding en een sport einddemperset. Het vermogen van de Clubman S stijgt na montage van deze set naar 226PK. De prijs van de set bedraagt 4215,- excl. BTW en montage. De montage neemt ca 2,5 uur in beslag. AC Schnitzer neemt de volledige fabrieksgarantie van BMW over na montage van deze set.
volgens mij geen intercooler? aleen die speciale aanzuig leidingen..
Gr. Olaf
Sinds deze week zijn de prijzen bekend en (beter nog) kunnen de tuningsets voor de Clubman Cooper S ook geleverd worden. De tuningset bestaat uit een additionele powerbox , een speciale luchtaanzuigleiding en een sport einddemperset. Het vermogen van de Clubman S stijgt na montage van deze set naar 226PK. De prijs van de set bedraagt 4215,- excl. BTW en montage. De montage neemt ca 2,5 uur in beslag. AC Schnitzer neemt de volledige fabrieksgarantie van BMW over na montage van deze set.
volgens mij geen intercooler? aleen die speciale aanzuig leidingen..
Gr. Olaf
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Romy,
Bedankt voor het meerijden. Het stuiteren viel echt enorm mee.
Wat een power (trekkracht)heeft die clubman zeg
. Je merkt echt het verschil.
Je hebt ons wel hebberig gemaakt. Verlagen en tunen.
Tot 14 september. Niet vergeten he. Gewoon wat vroeg opstaan.
Annet
Bedankt voor het meerijden. Het stuiteren viel echt enorm mee.
Wat een power (trekkracht)heeft die clubman zeg

Je hebt ons wel hebberig gemaakt. Verlagen en tunen.
Tot 14 september. Niet vergeten he. Gewoon wat vroeg opstaan.
Annet

Onze sponsors