MINIJCW schreef:@PC, ze weet het nog niet, maar als ze het weet dan zal ze hem zo gezien hebben
Mss kan Spyda alvast stiekem een

MINIJCW schreef:@PC, ze weet het nog niet, maar als ze het weet dan zal ze hem zo gezien hebben
Die is zowat buren bij Renova, dus die heeft hem waarschijnlijk al gezien zodra ze het wist...MINIJCW schreef:@PC, ze weet het nog niet, maar als ze het weet dan zal ze hem zo gezien hebben
Heb je voor mij ook een link en prijzen? Ik zou niet zo gauw weten waar ik moet zoeken. Bij mijn dealer wist de verkoper in ieder geval niet of er zulke matten verkrijgbaar zijn.CooperS-indiblue schreef:Jep die zijn er. Gewoon bijbestellen, staat een mooi MINI logo in en inderdaad erg handig met dit weer!M-iNdO schreef:Weet iemand van jullie of er mooie rubberen vloermatten voor de Mini Cooper S (R56) te krijgen zijn?
Dat zou wel handig/beter zijn met dit rotweer.
Ik hoor het graag van jullie.
Adios
Thanx voor het opzoeken. Zijn wel mooie matten met die mini logo.CooperS-indiblue schreef:@M-iNdO:
Nee exacte prijzen weet ik niet, maar denk dat de dealer wel prijzen en/of een boekie voor je heeft en als je op www.mini.com kijkt en dan naar de VS gaat, staan ze ook in de configurator.
En voila c'est een picture:
Dat durf ik niet te zeggen, ik weet dat er voor de R53 en de cabrio's ook rubberen matten zijn, dus het zou me verbazen als ze die voor de R56 niet hebben. Anders komen ze misschien nog. En in the states bestellen kan natuurlijk ook altijd.M-iNdO schreef:Thanx voor het opzoeken. Zijn wel mooie matten met die mini logo.CooperS-indiblue schreef:@M-iNdO:
Nee exacte prijzen weet ik niet, maar denk dat de dealer wel prijzen en/of een boekie voor je heeft en als je op www.mini.com kijkt en dan naar de VS gaat, staan ze ook in de configurator.
En voila c'est een picture:
Jammer dat ik ze nergens kan bestellen...toch?
Ik had al eerder iets gelezen over die sierlijsten, maar kan het niet meer vinden.M-iNdO schreef:Aaargh!!Vandaag ontdekte ik dat de sierstrips (met Cooper S inscriptie) bij de deurlijsten aan het loslaten zijn.
Zowel aan de linker- als rechterzijde zitten er bobbels in en zitten ze op bepaalde plekken los.
Net gelijk naar Ekris gegaan en een monteur er naar laten kijken en er zit niks anders op dan nieuwe sierlijsten bestellen.
Gelukkig valt dit onder de garantie. Ik heb gelijk (nogmaals) gevraagd of er al rubberen vloermatten te krijgen zijn en de verkoper ging voor mij informeren. En ja hoor....ze zijn te bestellen (voor- en/of achter), gelijk maar een hele complete set besteld (iets van 60 euro).
O ja, ik begin er steeds meer aan te wennen (in het begin een beetje houterig) maar nu gaat het steeds vloeiender.
Hij rijdt steeds lekkerder, af en toe trek ik em een beetje door in zijn 1e en 2e versnelling (wel nog steeds onder de 4500 toeren).
Voor degene die nog geen Mini hebben gereden of twijfelen of ze een R56 moeten nemen......gewoon DOEN! en dan zou ik toch voor een Mini Cooper S gaan....is het niet alleen voor de 'looks'' danwel voor de prestaties/rijeigenschappen.
Ciao!
De set matjes is volgens mij alleen voor en achter.CooperS-indiblue schreef:Ik had al eerder iets gelezen over die sierlijsten, maar kan het niet meer vinden.M-iNdO schreef:Aaargh!!Vandaag ontdekte ik dat de sierstrips (met Cooper S inscriptie) bij de deurlijsten aan het loslaten zijn.
Zowel aan de linker- als rechterzijde zitten er bobbels in en zitten ze op bepaalde plekken los.
Net gelijk naar Ekris gegaan en een monteur er naar laten kijken en er zit niks anders op dan nieuwe sierlijsten bestellen.
Gelukkig valt dit onder de garantie. Ik heb gelijk (nogmaals) gevraagd of er al rubberen vloermatten te krijgen zijn en de verkoper ging voor mij informeren. En ja hoor....ze zijn te bestellen (voor- en/of achter), gelijk maar een hele complete set besteld (iets van 60 euro).
O ja, ik begin er steeds meer aan te wennen (in het begin een beetje houterig) maar nu gaat het steeds vloeiender.
Hij rijdt steeds lekkerder, af en toe trek ik em een beetje door in zijn 1e en 2e versnelling (wel nog steeds onder de 4500 toeren).
Voor degene die nog geen Mini hebben gereden of twijfelen of ze een R56 moeten nemen......gewoon DOEN! en dan zou ik toch voor een Mini Cooper S gaan....is het niet alleen voor de 'looks'' danwel voor de prestaties/rijeigenschappen.
Ciao!
De matjes een hele set, is dat voor, achter en kofferbak? Want voor 60 euro vind ik dat niet duur namelijk!
Netjes inrijden inderdaad, langzaam opbouwen, dan komt het helemaal goed straks! Heb je zometeen extra veel plezier van het goede inrijden!
Onze sponsors