De R56, wie heeft wat??

M-iNdO
Be Mini
Be Mini

Re: Jaaaaaaaaaaaa,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 jan 2007, 20:38

Mellowyellow schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is er, onze Mellow Yellow INIMINI R56.
Afleveren volgende week vijdag.

Vroeger dan gepland !

Met bijzondere groet MY

Besteld, matten JCW met finishvlag design, nu jullie het toch over matten hebben.
Gefeliciteerd!! :feest

Een MINI Cooper of een MINI Cooper S?
Mellowyellow
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

R56

20 jan 2007, 20:42

:)) Een Mini Cooper, wij hebben al een ander snel ding in de drive-way staan.
Twee snelle dingen met het daarbij behorende prijskaartje vond mijn vriendin een beetje overdreven !

Gr. MY
Rally Team Moree powered by Human Racing.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

Re: R56

20 jan 2007, 21:03

Mellowyellow schreef::)) Een Mini Cooper, wij hebben al een ander snel ding in de drive-way staan.
Twee snelle dingen met het daarbij behorende prijskaartje vond mijn vriendin een beetje overdreven !

Gr. MY
Een Cooper (R56) is ook tof, daar heb ik nog een proefrit in gemaakt voordat ik de 'S' had besteld. Het was ook gelijk de eerste keer dat ik in een Mini heb gereden hahaha :D. Welke opties heb je? De bi-xenon lampen kan ik in ieder geval iedereen aanbevelen, veel betere lichtopbrengst en het staat ook heel erg stylish. Het maakt de voorkant echt 'af'.

Veel plezier alvast.
Laatst gewijzigd door M-iNdO op 21 jan 2007, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jan 2007, 22:05

@ maaij, Dank voor de foto's. Vond de kleur mijns inzien de beste voor de R56, Helaas geen royal grey.
Toch stiekum ff kijken naar de nieuwe. Blijf in de Parklane voorlopig :wink:
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

de mijne is ook bij de dealer!!!

20 jan 2007, 22:58

Gisteren is mijn auto bij de dealer aangekomen!!! Oh, ik kon natuurlijk niet wachten en ben vanmiddag gelijk ff gaan kijken. Wauw wat is ie mooi!!!! Ben zooooooooooo blij!!!!!! :)) Uiteraard ook wat foto`s gemaakt. Als ik hem ga halen volgen er natuurlijk meer................Ben alleen nog aan het puzzelen hoe ik de foto bij dit bericht krijg, pfff ben hier nog niet zo goed in.........
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

Re: de mijne is ook bij de dealer!!!

21 jan 2007, 09:23

Nathalie schreef:Gisteren is mijn auto bij de dealer aangekomen!!! Oh, ik kon natuurlijk niet wachten en ben vanmiddag gelijk ff gaan kijken. Wauw wat is ie mooi!!!! Ben zooooooooooo blij!!!!!! :)) Uiteraard ook wat foto`s gemaakt. Als ik hem ga halen volgen er natuurlijk meer................Ben alleen nog aan het puzzelen hoe ik de foto bij dit bericht krijg, pfff ben hier nog niet zo goed in.........
Afbeelding

Fris blauw kleurtje hoor!! 8)
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

21 jan 2007, 11:22

Robert, thnx voor het plaatsen van mijn foto, dit was inderdaad de bedoeling..... :wink:
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jan 2007, 11:36

@ nathalie:
Gaaaaaaaaaf!!!!!!
Ik begin nu ook weer te twijfelen......toch wel fraai die bonnet stripes.....mmmm :O
Succes met de laatste loodjes...nog even volhouden! :wink:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

21 jan 2007, 11:44

So hé weer een lekker hapje erbij. :-PP
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

21 jan 2007, 11:55

Nathalie schreef:Gisteren is mijn auto bij de dealer aangekomen!!! Oh, ik kon natuurlijk niet wachten en ben vanmiddag gelijk ff gaan kijken. Wauw wat is ie mooi!!!! Ben zooooooooooo blij!!!!!! :)) Uiteraard ook wat foto`s gemaakt. Als ik hem ga halen volgen er natuurlijk meer................Ben alleen nog aan het puzzelen hoe ik de foto bij dit bericht krijg, pfff ben hier nog niet zo goed in.........
Proficiat!! :feest
Mooi hoor!!! Dat is toch ook een laserblue?
In het echt is de kleur toch wat anders dan in het boekje he (mooier)?

Adios
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 12:25

Nathalie schreef:Robert, thnx voor het plaatsen van mijn foto, dit was inderdaad de bedoeling..... :wink:
Hij staat ook bij je naam op pagina 1! :mrgreen:

Ziet er goed uit dat bakkie van je!! 8)
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 14:08

Gefeliciteerd, en nu hopen dat ie vlug klaar is :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

21 jan 2007, 14:27

@ M-iNdO Ja het is inderdaad de laser blue maar het was gisteren ff na vijfen toen ik de foto heb gemaakt dus was het buiten al redelijk donker. Op de foto komt ie ook donkerder uit dan ie in werkelijkheid is, ik vind het echt een super kleur!!! :D
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

21 jan 2007, 14:51

@ Nathalie Het is zeker een mooie kleur, ik heb die kleur namelijk ook haha! :D Alleen heb ik dan zwart i.p.v. wit als 2e kleur (moet toch een beetje onderscheidend zijn).

De verkoper was eerst wat sceptisch over mijn kleurencombinatie maar nadat de auto binnen was gekomen was hij en vele anderen echt onder de indruk. Hij vertelde mij dat ik hem had overtuigd en dat iedereen die mijn auto zag staan het een echte mooie bak vonden (vooral de laserblue kleur).

Ik heb dan ook alleen maar positieve reacties gehad. Uit de manier waarop men over mijn Mini praat kan ik echt merken dat ze het echt menen (met oprechte interesse en passie). Op mijn werk konden ze bv. niet geloven dat ik een MINI Cooper S had gekocht maar al mijn collega's moesten de auto zien. Ook in de stad verdraaide een jongen onderhand zijn nek toen hij mij zag rijden. Zelfs mensen in de bus kijken als ze naast mij stilstaan bij het stoplicht.

Nee, ik ben er zeer blij mee!

8)

Groetjes
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 14:54

dat ga je nog wel vaker mee maken M-Indo. Over een tijdje vind je het gewoon heel normaal :D

Terug naar “MINI-talk”