De R56, wie heeft wat??
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Tadaa
hier is je S-je.

Ziet er zeker super uit met zwart dakkie. Lekker snoepje.
M-iNdO schreef:Mensen....ik weet niet hoe ik een foto in dit bericht kan toevoegen maar in mijn gallerykunnen jullie mijn ´S´ aanschouwen .
Eigenlijk nog niet dezelfde combi gezien, dus voorlopig nog uniek (iig in mijn woonplaats)
Tadaa

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Muchos gracias!!! Blont-007Blont-007 schreef:M-iNdO schreef:Mensen....ik weet niet hoe ik een foto in dit bericht kan toevoegen maar in mijn gallerykunnen jullie mijn ´S´ aanschouwen .
Eigenlijk nog niet dezelfde combi gezien, dus voorlopig nog uniek (iig in mijn woonplaats)
Tadaahier is je S-je.
![]()

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
upgrading mini cooper
CooperS-indiblue
Ik heb vandaag besloten om toch een chilli pakket te nemen ipv een pepper pakket, wil je hte aub voor me wijzigen in hte forum
Met vriendelijk groet,
Floris van Dam
Ik heb vandaag besloten om toch een chilli pakket te nemen ipv een pepper pakket, wil je hte aub voor me wijzigen in hte forum
Met vriendelijk groet,
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: upgrading mini cooper
Ga ik doen! Als je mij verteld wat er veranderd is. Volgens mij de bekleding alleen toch?!florisvandam schreef:CooperS-indiblue
Met vriendelijk groet,
Floris van Dam

Onze sponsors