Test Works R56 tegen een Works GP en R53 Berthil
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, geloof er ook weinig van als ik die R53's erbij zie staan. Arme JCWHans schreef:Denk maar niet dat die tractor wintCooperS-lightningblue schreef:Nu jij dit hebt gezegd wel ja...Hans schreef:Eigenlijk als je goed nadenkt weet je de uitkomst al.. hehe![]()
Bijna klaar jongens!

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gr.!
Plompe R56? Je zou de body beter kunnen vergelijken met een marathonloper (R53) en een 100m sprinter (R56)...! Iets meer muscle dus... maar evenveel definitie...PPCS schreef:Die R53's zijn wel 10x zo mooi als die plompe R56, maar ja torque wins races.

Gr.!
- Rico
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het verslag is al klaar, hier in zijn geheel te lezen 
Met dank dus aan MINI Nederland, voor de R56 Works, en Hans en Rob.

Met dank dus aan MINI Nederland, voor de R56 Works, en Hans en Rob.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toppie!! 
Het is gewoon een beresterk ding die R56 Works en wordt zeker niet afgekraakt.. het is maar net wat je zoekt in een Mini!
Voor Rob was dit wel de duidelijke winnaar, ik vond hem ook super maar geef mij die van Berthil maar alleen wel graag met een andere versnellingsbak met kortere verhoudingen..

Het is gewoon een beresterk ding die R56 Works en wordt zeker niet afgekraakt.. het is maar net wat je zoekt in een Mini!
Voor Rob was dit wel de duidelijke winnaar, ik vond hem ook super maar geef mij die van Berthil maar alleen wel graag met een andere versnellingsbak met kortere verhoudingen..
Laatst gewijzigd door Hans op 18 dec 2008, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans J
- Volledig MINI minded!
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
De R56 kan een winnaar worden, maar het ging erom hoe wij deze auto's hebben gereden, dan is er voor mij maar 1 duidelijke winnaar, en dat is onze Berthil R53.
Het standaard onderstel van de R56 heeft een hoop verbeter punten, ook waren het misschien niet de meest optimale banden.
De R56 Works is gewoon een auto die je zo uit de doos koopt en waar je heel veel plezier mee kan moet hebben.
Ze hebben er een hele goeie wagen van gemaakt, stuurt prima, veel kracht onderin, lekker geluid (buiten dan), en een hele goeie verschijning.
Maar mijn hart gaat toch ook naar de R53....
Dan heb je niet helemaal naar me geluisterd Hans.Hans schreef:Toppie!!
De R56 kan een winnaar worden, maar het ging erom hoe wij deze auto's hebben gereden, dan is er voor mij maar 1 duidelijke winnaar, en dat is onze Berthil R53.
Het standaard onderstel van de R56 heeft een hoop verbeter punten, ook waren het misschien niet de meest optimale banden.
De R56 Works is gewoon een auto die je zo uit de doos koopt en waar je heel veel plezier mee kan moet hebben.
Ze hebben er een hele goeie wagen van gemaakt, stuurt prima, veel kracht onderin, lekker geluid (buiten dan), en een hele goeie verschijning.
Maar mijn hart gaat toch ook naar de R53....

Laatst gewijzigd door Wint op 18 dec 2008, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors